snizo Napisano 15 Wrzesień 2019 Autor Napisano 15 Wrzesień 2019 chwilowo zawiesiłem prace nad sceną, gdyż nie zadowalały mnie moje umiejętności związane z teksturowaniem/materiałami i postanowiłem pocisnąć w tym kierunku. Efekt zabawy z Substance Designerem 1
snizo Napisano 18 Listopad 2019 Autor Napisano 18 Listopad 2019 chwilowa odskocznia i szybki test Toolbaga do wypalania normalek... myślę teraz tylko w nim będę wypalać.
snizo Napisano 22 Luty 2020 Autor Napisano 22 Luty 2020 jak ugryźć taki materiał? Próbowałem to z scatrering translucent, to z pomocą emissive... kompletnie nie wiem jak się za niego zabrać, ani nawet od czego zacząć. Uzyskałem tylko to co poniżej widać.
snizo Napisano 29 Luty 2020 Autor Napisano 29 Luty 2020 (edytowane) Powiedzcie mi jak ma być ustawiony Tangent Space Tollbagu? -Modeluje w 3dmax-->export lp i hp do fbx(zaznaczone tangents and binormals -Odpalam w Toolbagu w opcjach bakera wybieram Tangent space 3d studio Max ustawiam offset cage i wypalam mapy do tga -Odpalam fbx w Substance Painter ładuje mapy mormalka działa jak należy ale okazuje się ze mapa curvature jest źle wypalona (cześć krawędzi jest całkiem czarna). -Wracam do tollbaga i wypalam z ustawionym tangents space na Marmoset i curvature jest lepsza ale z kolei normalka nieprawidłowa. Edytowane 29 Luty 2020 przez snizo
BoguslawJestem Napisano 29 Luty 2020 Napisano 29 Luty 2020 Ja polecam wypalać w MikkT/Xnormal, nigdy nie miałem z tym problemów. W ogóle dziwnie wyglądają te curvature, zaszumione takie, bawiłeś się coś w opcjach i taki efekt chciałeś osiągnąć? Poza tym zawsze możesz normalkę wypalić z ustawieniami 3D's Max a curvature osobno z Marmoset. 1
snizo Napisano 29 Luty 2020 Autor Napisano 29 Luty 2020 (edytowane) To za szumienie to akurat kwestia jednego suwaka więc to nie problem, a że tylko miało być poglądowo dla przedstawienia problemu czarnych krawedzi to już zostawiłem. Na chwilę obecną właśnie tak robię że na dwa razy wypalam. Jednak interesuje mnie tak kwestia też z tego względu że jak oglądam i czytam tutoriale to nic o tym nie widziałem. Teraz też nasuwa się pytanie w jakiej konfiguracji wypalać pozostałe mapy... thickness, ao, itd. Dobra dzięki jednak na MikkT/Xnormal jest wszystko ok tylko trzeba było flipnąć Y, wydaje mi się ze na marmoset podobnie. Edytowane 29 Luty 2020 przez snizo
snizo Napisano 13 Kwiecień 2020 Autor Napisano 13 Kwiecień 2020 (edytowane) Powrót do sf... oparcie na koncepcie: Edytowane 13 Kwiecień 2020 przez snizo 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się