Napisano 9 Listopad 200420 l witam oto kolejny krok mojgo wyzyga ,którego wczesną wersje w dziale speed modelling już prezentowałem.. http://www.wsinf.edu.pl/~witja/xeno.jpg http://www.wsinf.edu.pl/~witja/xeno_wire.jpg jakieś pomysły, uwagi ,ewentualnie dobry sposób na szybkie skasowanie ?=) pozdrawiam
Napisano 9 Listopad 200420 l wedlu mnie robisz to teraz bez pomyslu na oko (jakos to tak chcaotycznie wychodzi) ale jak dal nie fajnie:D:D
Napisano 9 Listopad 200420 l a mi sie podoba - fajne byloby gdybys szedl w kierunku sylwetki goluma(?):) Pozdrawiam
Napisano 9 Listopad 200420 l hmmm ... szczerze mowiac prace w tym klimacie zadko mnie przekonuja ... ale ta ma cos w sobie ... jeszcze nie wiem co ... ale podobie mi sie :) pozdrawiam i czekam na cos wiecej
Napisano 13 Listopad 200420 l Ech a juz myślałem, ze ktośstworzy mojego ulubionego Xenomorpha ;(. No ale jako model to fajny:) pracuj tak dalej, ciekaw jestem jak bedzie z teksturkami :>
Napisano 21 Listopad 200420 l Autor kilka następnych wieczorów ...zanim wezme się za teksturowanie chciałbym prosić was o ocene i uwagi greeetz
Napisano 21 Listopad 200420 l Moim zdaniem powinienes powiekszyc mu gorna czesc klatki piersiowej , barki wyciagna na bok , lokcie posunac mu do tylu i lekko obnizyc na dol , doda to troche realniejszej postawy , do tego kolana krzywe koles mi wyglada na platfusa. Jego poza jest bardzo nie naturalna , zrobiles z niego pomieszanie chuderlaka , platfusa i anemika. Ale rozumiem ze to tak mialo wygladac, w koncu nie czlowiek ;) Jezeli juz go stawiales na palcach to moze zrobisz mu 3 czesciowe nogi z kolanami do tylu itp ?
Napisano 21 Listopad 200420 l nogi za chude, nie uniosa go daleko i zgadzam sie z klickiem co do kolan
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto