tomerk Napisano 21 Listopad 2018 Napisano 21 Listopad 2018 (edytowane) I oto moi drodzy … animacja wzrostu czaszki... Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej informacji na moim portfolio www.behance.net/tomerk A tu video. Edytowane 22 Listopad 2018 przez tomerk
JonJoan Napisano 22 Listopad 2018 Napisano 22 Listopad 2018 No nic. Glajne to. Dowód na to że z tak błahego i niepozornego projektu można aż tak wiele wyciągnąć.
tomerk Napisano 22 Listopad 2018 Autor Napisano 22 Listopad 2018 A dzięki. Motion designerzy z c4D bardzo często to robią … więc i ja próbuję :-)
michalo Napisano 22 Listopad 2018 Napisano 22 Listopad 2018 Super wyszło. Szkoda, że animacja nie jest ciągła i przerywa się w jednym momencie.
tomerk Napisano 22 Listopad 2018 Autor Napisano 22 Listopad 2018 A dziękuję Michalo. Problem jest taki, ze tak naprawdę to są trzy różne czaski gdzie robaki zaczynają rosnąć w różnych miejscach. Chicałem połączyć to w jakiś ciały filmik - no i niestety trochę to widać. :( Wie wiem czy da się to jakość obejść, a bawić się dłużej tym tematem i tak nie mogę … czas wracać do przyziemnych tematów.
Rekomendowane odpowiedzi