Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

I oto moi drodzy … animacja wzrostu czaszki... Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni.

Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai.

 

Więcej informacji na moim portfolio www.behance.net/tomerk

 

A tu video.

Edytowane przez tomerk

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A dzięki. Motion designerzy z c4D bardzo często to robią … więc i ja próbuję :-)

Napisano

Super wyszło. Szkoda, że animacja nie jest ciągła i przerywa się w jednym momencie.

Napisano
  • Autor

A dziękuję Michalo. Problem jest taki, ze tak naprawdę to są trzy różne czaski gdzie robaki zaczynają rosnąć w różnych miejscach. Chicałem połączyć to w jakiś ciały filmik - no i niestety trochę to widać. :( Wie wiem czy da się to jakość obejść, a bawić się dłużej tym tematem i tak nie mogę … czas wracać do przyziemnych tematów.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności