illy Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 pewnie z instrukcji, zobacz adnotacje na blueprincie
Gość marcin_mocny Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 skilo dzięki wielkie za szczegółowe wskazówki punkt 1 - wykonano punkt 2 - wykonano punkt 3 - wykonano punkt 4 - wykonano ( to wszystko przez chamfer'a ) punkt 5 - tu proszę o pomoc bo nie wiem jak go rozchylę to będzie mniej kanciasty ?? punkt 6 - eee... 2 sekundy pracy punkt 7 - nie poprawiono dam później z innej perspektywy jak prosiłeś może tak jednak zostanie (ewentualnie drobne zaokrąglenie) A więc daje siatkę i proszę o pomoc z tym słupkiem tylnym
chudy Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 wyprostuj siatke i na pewno bedzie lepiej, moze tego trojkacika nie potrzeba przy klapie; mesh chyba to zaokragli
Gość marcin_mocny Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 dobra oto render z ms interaction 2 w innej perspektywie siatka ale przy interaction 1 no i ten zrzut
Eden-3d Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 coraz lepiej..zaznacz sobie bledy ponumeroj i staraj sie jeden po drugim naprawiac ja tak robie i jakos se radze
Ardeni Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 Z tego wszystkiego podobaja mi sie tylko kola
ultek Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 Jakos tak dretwo to troszke wyglada.... Brakuje tyci tyci ostrych krawedzi... Tzn. czy ten samochod caly jest taki obly i okragly jak babelek? Mysle ze jakby przysiadl pozadnie i popracowal to by pare bledow tu i tam poprawil.... Zycze powodzenia ;)
illy Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 on caly czas pracuje i sukces za to ze sie nie poddal jak duzo osob
RuMuN Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 nio :D to fakt jusz duzo lepiej wygada ten porszlak :) duze postepy zrobiles tak dalej
Gość marcin_mocny Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 jeszcze lekko poprawiona klapa bagażnika no i szyby wstawiam skilo a propos uszczelek to zrobiłem je tak jak zasugerowałeś naokoło szyby :) ale dlaczego to nie wychodzi kiedy pokryję innym materiałem facy powstałe po chamferze i później po ms
illy Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 nie mam pojecia, przestudiuj siatke z bliska, ale low poly, moze face nachodza na sibie, i musisz lekko zaokraglic ta uszczelke, przyjrzyj sie fiatom: http://yoy.witrynka.pl/f125p.html
RuMuN Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 no ta uszczelka to grubsza niz wycieraczki w aucie :) hmm cos mi sie slupek nie podoba ten tylni oczywiscie jakis taki zaokraglony
Gość marcin_mocny Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 oto tyłek z uszczelką już jest bez przerw o3wiście niezauważyłem pewnych trójkącików podczas pokrywania faców materiałem :)
RuMuN Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 hmm czy to tylne nadkole nie jest jakies takie plaskie ?? hmm wydaje mi sie ze na tym renderze sie jakby dach z tyl byl nizszy niz z przodu
Gość marcin_mocny Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 a teraz wracamy do przodu nie wiem co tu się stało robiłem chamfera dookoła szyby no a potem chciałem poprawić słupek (między innymi pozbywałem się niepotrzebnych faców których miałem tak dużo) teraz jest tak że szyba zachodzi za słupek i podszybie też a słupek pięknie profiluje się do przodu - tyle że we fiacie 125p tak nie jest kto ma koncepcję i może mi podpowiedzieć co tu zrobić
chudy Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 najprawdopodobniej przy chamferze zrobily ci sie jakies dodatkowe vertexy, ktore teraz trzeba spowrotem polaczyc pokarz siatke bez mesha
Gość marcin_mocny Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 oki wrzucam renderki z profilów i zaznaczam że ja takie posiadam blueprinty dokładnie do nich dopasiłem siatkę --> chveti proszę o bardziej rozsądne pomysły a w każdym razie robię pierwszy model w 3d maxie pierwszą pracę i mam zamiar ją skończyć !!!!
illy Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 dawaj jakies rendery z perspektywy, pod katem jeszcze
Gość marcin_mocny Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 nie no dałem takie bo chyba tu dokładnie widać bryłę a co do perspektywy to nic nowego nie ma szkoda dawać te same renderki jeszcze raz :)
Gość marcin_mocny Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 updejcik obejmuje podniesienie tego cholernego dachu z tyłu daję od boku renderek żeby było widać jak wyglądają szyby i for skilo -> z perspektywy :-D
Gość marcin_mocny Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 a tu mój słupkowy problem siatka low poly wygląda tak
illy Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 nie wiem czy sie za to brales, ale nadkola sa rozniace sie i to bardzo :D ale pewnie tam sie nie bawiles jeszcze RuMuN: akurat ten trojkat jest przydatny
Gość marcin_mocny Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 skilo, rumun dzięki za zaangażowanie w projekt (wszystkim innym też) ale za szybko wystawiłem to pytanie bo zabrałem się za drzwi i wycinając je całkiem się tam porobiło i konieczne były korekty dużo większe teraz już wiem i to przy okazji pytanie : tam gdzie to konieczne siatka może być nawet BARDDZO gęsta prawda ?? tak też się stało i tam poza tym przerobiłem fajny tutek o lakierze samochodowym DANIELA BUCK'a oto efekty dzisiejszej porannej pracy :-) BLACHARZ DALEJ WALI MŁOTEM JESZCZE Z TEGO COŚ BĘDZIE
Gość marcin_mocny Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 aha aha tylko jeszcze jedno czy dobrze jest żeby lakier był materiałem dwustronnym bo - tak mi się tylko przynajmniej wydaje - refleksy są straszne wtedy oto ten sam render tylko z materiałem 2-sided
illy Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 siatka moze byc miejscami gesta, ale musisz nad nia wtedy panowac, material 2sided przydaje sie raczej podgladowo,
RuMuN Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 hmm no postepy hmm dalej te sluki jakies takie lukawate jakies takie wgiete
Gość marcin_mocny Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 czy chodzi o środkowy :))) bo to był render z drzwiami które dałem do nowego obiektu a nie modelowałem ich
RuMuN Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 hm chodzi mi o slupki kolo szyby przedniej i tylnej bo sa dziwne :) jak dla mnie :) takie wklesle jakos nie wiem moze perspectiv mi takie zludzenie robi ;)
Gość marcin_mocny Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 robiłem jeszcze raz swoje koło do fiata dokładnie poprawiałem bieżnik według tutoriala http://www.danielbuck.net o oponkach i wygląda ona tak według zaleceń bez meshsmooth
Gość marcin_mocny Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 dołączam siatkę choć nie wiem czy jest przejrzysta
Bubu Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 Ja też dziś robiłem koło do swojego samochodziku:) Twoja oponka ma troszeczkę dziwny bieżnik (moj nie jest lepszy:D), ale ogólnie spoko.Pracuj dalej :)Aha to jest oponka niskoprofilowa tak??
illy Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 daj moze oryginalna felge fiata z kolpakiem (kapslem) :D
RuMuN Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 heh ta opna taka nie realna jest. a ta fela taka sobie :) ja akutalnie mam kawalek szprychowki :D
Gość marcin_mocny Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 tak super niskoprofilowa czterdziestka
Gość marcin_mocny Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 dobra rumun(ku) specjalnie dla ciebie zrobiłem jeszcze raz oponkę teraz ją poddałem meshsmooth'owi
Marcin Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 hmm nie wyspany jestem daj chamfera na te rowki z meshsmoothem a nie smoothing groups ... zmien concept felgi , jest ble ;) to tyle na dzis ;)
Moon73 Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 Witam, opona z MS to już w ogóle pomyłka, a tutorial z którego robiłeś moim zdaniem ma klika błędów, czego efektem są widoczne kanty. Pozdrawiam
Gość marcin_mocny Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 a tak wyglądają drzwi przednie są oczywiście dopiero rozpoczęte jeszcze mają za cienkie słupki przy słupku A oraz przy dachu :) ale to po pracy a teraz do roboty
Gość marcin_mocny Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 tylko nie wiem co bo ten alus jest cały czas od początku taki sam no to żeście pisali że fajny a teraz już się nie podoba co mam w nim zmienić - dlaczego jest ble (o gustach się nie rozmawia)
chveti Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 Do oponki MeshSmootha?Stary pokaż siatke tej opony....aa..krzywe są słupki i drzwi odstają
Gość marcin_mocny Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 siatka jest na poprzedniej stronie
Gość marcin_mocny Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 jeszcze raz opona robiona ten sam sposób rzeźbienia tyle że dałem dla lepszego wygładzenia klocków dwa razy na ich krawędziach chamfer'a
illy Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 http://onnovanbraam.com/index.php?m=tutorials&g=completetire bump map wydaje mi sie latwiejszy a opona i tak nie bedzie az tak widoczna, a na stronie http://www.smcars.net/forum w dziale rim/tyres znajdziesz rozne referencje, nie modeluj opony bo szkoda poly imo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się