Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim. Jakiś czas temu zacząłem mały projekt który postanowiłem powiększyć i nadrabiam zaległości z Nim, co też chcę mocno model poprawić. 

Założeniem był najpierw model Forda 1932, ale chcę go umieścić w fajnej lokacji i myślałem o scenie przy stacji benzynowej w mieście lub przy starej drodze (Mój finalny efekt jaki chcę uzyskać to raczej render z deszczem :) ).

 

Na początek poprawiam sam model i do Was pytanie, co bardzo mocno rzuca się w oczy w samej siatce, czy bardziej zwiększyć detale?  

 

Wstawiam też 2-gi obrazek ze wstępnymi materiałami, do pierwszego podglądu ;).

 

Każdą krytyka jak najbardziej mile widziana i pomysły w którym kierunku iść :).

 

 

1Overidemtl.jpg

2V-Raymaterial.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 957
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Cześć,
Podstawą realistycznej sceny są realistyczne modele, a ten niestety taki nie jest. Po pierwsze ma złe proporcje, po drugie brakuje detali i dokładności, po trzecie brakuje poligonów (widać ostre kanty). Ze względu na pierwszy punkt, proponuję zacząć model od nowa, najlepiej bazując na poprawnych blueprintach. 

Napisano
  • Autor
15 godzin temu, pecet napisał:

Cześć,
Podstawą realistycznej sceny są realistyczne modele, a ten niestety taki nie jest. Po pierwsze ma złe proporcje, po drugie brakuje detali i dokładności, po trzecie brakuje poligonów (widać ostre kanty). Ze względu na pierwszy punkt, proponuję zacząć model od nowa, najlepiej bazując na poprawnych blueprintach. 

Blueprinty są poprawne i poustawiane odpowiednio w skali. 

Jeżeli poprawię krawędzie, pozaokrąglam je, dodam więcej detali, które są w tym aucie, powinno być lepiej, czy faktycznie znaleźć inne blueprinty i zacząć od nowa?

 

 

Napisano

zobacz jak bardzo różni się twoj model od tego zdjęcia.. zupełnie inne proporcje.. i cała bryła nie ma totalnie ostrych kantów... wszystko jest obłe... zderzaki chromowane są rurkami a u ciebie są płaskie/kwadratowe kątowniki. Powiedziałbym że jest to bardzo trudne auto do wymodelowania ponieważ ma bardzo organiczny kształt... 

1932_Ford_Model_B_55_Standard_Tudor_Seda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności