Skocz do zawartości

Wizualizacja domku jednorodzinnego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. 

Jest to mój pierwszy post zatem witam wszystkich. Dodatkowo jest to moja pierwsza wizualizacja. 

Dodaję ją aby posłuchać krytyki oraz uwag nad czym powinienem popracować ponieważ wizka jest mocno nie realistyczna i nie umiem jej doprowadzić do lepszego poziomu.

Z góry będę wdzięczny za podpowiedzi i uwagi.

dom tani w budowie wizka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Cześć!
Zaznaczam, ze ja się na tym nie znam. Więc powiem tylko co mi się nie podoba 😉 a poprawić musisz sam/.

 

Po pierwsze ostre krawędzie. Przydał by się wszędzie bevel żeby to jakoś złagodzić. Zwłaszcza drewniany taras i basen rzucają mi się w oczy.

Pani wygląda na bardzo wysoką  ale to może być tylko moje wrażenie.

Scena jest bardzo ciemna, słabo oświetlona. Wygląda na nocną co jest nawet trudniejsze do zrobienia, żeby było  dobrze.

Fizyczny brak trawy rzuca się w oczy. Wygląda jak zwykła tekstura.

Powtarzalne kwiaty

Brak komina?

Brak nieba.

Ta sama tekstura dla donicy i i terenu to zły pomysł i źle wygląda, zwłaszcza  tam gdzie cień pada na to i na to (dolny róg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz uzyskać techniczne uwagi to opowiedz o ustawieniu światła i sceny a najlepiej pokaż screeny ze sceny i koniecznie napisz  jaki to renderer? Będzie łatwiej wypowiedzieć. 

Kadrowanie jest trochę niewyważone, budynek zajmuje górną połowę obrazka przy samej krawędzi, nie wygląda to dobrze a do tego, brak nieba i tła zarówno za budynkiem jak i w odbiciach, bardzo przeszkadza w odbiorze.

Po obserwuj kadrowanie na  wizualizacjach domów katalogowych. Ustaw kamerę i target na tym samym poziomie, najlepiej na wysokości ok 120-140 cm - unikniesz trzeciego zbiegu, który jest w takich wizualizacjach architektury niepożądany.

Wyrzuć tez zasłony z pokaż trochę wnętrza nawet jeżeli nie będzie go dobrze widać to doda głębi.

Do puki nie opanujesz swiatła, daruj sobie ludzi w scenie bo to tylko pobija nienaturalność.

 

To podstawy, potem pracuj nad detalem, czyli wszystko co wypunktował Michalo, i inne elementy architektury: rynny, prawidłowe ramy okienne itp.

 

Edytowane przez stormwind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności