AdrianJochymczyk Napisano 27 Listopad 2019 Napisano 27 Listopad 2019 Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post zatem witam wszystkich. Dodatkowo jest to moja pierwsza wizualizacja. Dodaję ją aby posłuchać krytyki oraz uwag nad czym powinienem popracować ponieważ wizka jest mocno nie realistyczna i nie umiem jej doprowadzić do lepszego poziomu. Z góry będę wdzięczny za podpowiedzi i uwagi.
michalo Napisano 27 Listopad 2019 Napisano 27 Listopad 2019 Cześć! Zaznaczam, ze ja się na tym nie znam. Więc powiem tylko co mi się nie podoba 😉 a poprawić musisz sam/. Po pierwsze ostre krawędzie. Przydał by się wszędzie bevel żeby to jakoś złagodzić. Zwłaszcza drewniany taras i basen rzucają mi się w oczy. Pani wygląda na bardzo wysoką ale to może być tylko moje wrażenie. Scena jest bardzo ciemna, słabo oświetlona. Wygląda na nocną co jest nawet trudniejsze do zrobienia, żeby było dobrze. Fizyczny brak trawy rzuca się w oczy. Wygląda jak zwykła tekstura. Powtarzalne kwiaty Brak komina? Brak nieba. Ta sama tekstura dla donicy i i terenu to zły pomysł i źle wygląda, zwłaszcza tam gdzie cień pada na to i na to (dolny róg)
AdrianJochymczyk Napisano 27 Listopad 2019 Autor Napisano 27 Listopad 2019 Dzięki za opinię. Każda sugestia oraz naprowadzenie na błędy pozwala mi ulepszać swoja pracę i naukę:) 1
stormwind Napisano 28 Listopad 2019 Napisano 28 Listopad 2019 (edytowane) Jeśli chcesz uzyskać techniczne uwagi to opowiedz o ustawieniu światła i sceny a najlepiej pokaż screeny ze sceny i koniecznie napisz jaki to renderer? Będzie łatwiej wypowiedzieć. Kadrowanie jest trochę niewyważone, budynek zajmuje górną połowę obrazka przy samej krawędzi, nie wygląda to dobrze a do tego, brak nieba i tła zarówno za budynkiem jak i w odbiciach, bardzo przeszkadza w odbiorze. Po obserwuj kadrowanie na wizualizacjach domów katalogowych. Ustaw kamerę i target na tym samym poziomie, najlepiej na wysokości ok 120-140 cm - unikniesz trzeciego zbiegu, który jest w takich wizualizacjach architektury niepożądany. Wyrzuć tez zasłony z pokaż trochę wnętrza nawet jeżeli nie będzie go dobrze widać to doda głębi. Do puki nie opanujesz swiatła, daruj sobie ludzi w scenie bo to tylko pobija nienaturalność. To podstawy, potem pracuj nad detalem, czyli wszystko co wypunktował Michalo, i inne elementy architektury: rynny, prawidłowe ramy okienne itp. Edytowane 28 Listopad 2019 przez stormwind
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się