mateusz_s Napisano 3 Styczeń 2020 Napisano 3 Styczeń 2020 Cześć, Przedstawiam plugin msKonektus, nad którym pracowałem od jakiegoś czasu. Można nim szybko uzyskać efekty znane m.in. z plugina Plexus z After Effectsa. Jest szybki i wydajny, posiada wiele opcji i parametrów, dzięki którym można uzyskać ciekawe efekty. Dostępny pod linkiem: https://gumroad.com/l/mskonektus01 Zapraszam do zapoznania się z materiałami poniżej: 4
Skyrush Napisano 4 Styczeń 2020 Napisano 4 Styczeń 2020 (edytowane) Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++? Edytowane 4 Styczeń 2020 przez Skyrush
mateusz_s Napisano 4 Styczeń 2020 Autor Napisano 4 Styczeń 2020 (edytowane) 12 minut temu, Skyrush napisał: Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++? Można robić tymi sposobami które wymieniłeś w zależności od tego co chcesz zrobić, ja ten swój zrobiłem w C++ zależało mi na prędkości Edytowane 4 Styczeń 2020 przez mateusz_s
Skyrush Napisano 4 Styczeń 2020 Napisano 4 Styczeń 2020 Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć? 1
adek Napisano 4 Styczeń 2020 Napisano 4 Styczeń 2020 Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). 1
mateusz_s Napisano 4 Styczeń 2020 Autor Napisano 4 Styczeń 2020 3 godziny temu, Skyrush napisał: Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć? tzn. jesli chodzi stricto o 3ds maxa to najpierw trzeba sciągnać SDK (Software Development Kit) czyli potrzebne biblioteki, ono znajduje się normalnie w instalce 3ds maxa, podczas instalacji, wybierasz opcje chyba Install Tools czy jakos tak i sobie instalujesz, no i trzeba sie zaopatrzyc w Visual Studio C++, w SDK jest bardzo duzo przykładów z roznych kategorii, jest tez Wizard który robi szablon pod konkretny plugin np. geometryczny, renderer, material itp. Tu manual i podstawowe informacje: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-SDK-Programmer-Guide/index.html nie wzsystko jest dobrze opisane, a wiele przykładów pamięta czasy 3ds maxa 2.0, duzo pomocy mozna znalezc na cgtalku w kategorii 3ds max sdk 2 godziny temu, adek napisał: Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). tak, juz wrzuciłem oficjalnie.., dzieki 🙂 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się