mateusz_s Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Cześć, Przedstawiam plugin msKonektus, nad którym pracowałem od jakiegoś czasu. Można nim szybko uzyskać efekty znane m.in. z plugina Plexus z After Effectsa. Jest szybki i wydajny, posiada wiele opcji i parametrów, dzięki którym można uzyskać ciekawe efekty. Dostępny pod linkiem: https://gumroad.com/l/mskonektus01 Zapraszam do zapoznania się z materiałami poniżej: 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyrush Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 (edited) Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++? Edited January 4, 2020 by Skyrush Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateusz_s Posted January 4, 2020 Author Share Posted January 4, 2020 (edited) 12 minut temu, Skyrush napisał: Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++? Można robić tymi sposobami które wymieniłeś w zależności od tego co chcesz zrobić, ja ten swój zrobiłem w C++ zależało mi na prędkości Edited January 4, 2020 by mateusz_s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyrush Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateusz_s Posted January 4, 2020 Author Share Posted January 4, 2020 3 godziny temu, Skyrush napisał: Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć? tzn. jesli chodzi stricto o 3ds maxa to najpierw trzeba sciągnać SDK (Software Development Kit) czyli potrzebne biblioteki, ono znajduje się normalnie w instalce 3ds maxa, podczas instalacji, wybierasz opcje chyba Install Tools czy jakos tak i sobie instalujesz, no i trzeba sie zaopatrzyc w Visual Studio C++, w SDK jest bardzo duzo przykładów z roznych kategorii, jest tez Wizard który robi szablon pod konkretny plugin np. geometryczny, renderer, material itp. Tu manual i podstawowe informacje: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-SDK-Programmer-Guide/index.html nie wzsystko jest dobrze opisane, a wiele przykładów pamięta czasy 3ds maxa 2.0, duzo pomocy mozna znalezc na cgtalku w kategorii 3ds max sdk 2 godziny temu, adek napisał: Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). tak, juz wrzuciłem oficjalnie.., dzieki 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now