Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Przedstawiam plugin msKonektus, nad którym pracowałem od jakiegoś czasu. Można nim szybko uzyskać efekty znane m.in. z plugina Plexus z After Effectsa. Jest szybki i wydajny, posiada wiele opcji i parametrów, dzięki którym można uzyskać ciekawe efekty. Dostępny pod linkiem: https://gumroad.com/l/mskonektus01

Zapraszam do zapoznania się z materiałami poniżej:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

over_thumc.jpg

view.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?

  • Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). 

  • tzn. jesli chodzi stricto o 3ds maxa to najpierw trzeba sciągnać SDK (Software Development Kit) czyli potrzebne biblioteki, ono znajduje się normalnie w instalce 3ds maxa, podczas instalacji, wybieras

Posted Images

Napisano

Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++?

 

Edytowane przez Skyrush

Napisano
  • Autor
12 minut temu, Skyrush napisał:

Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++?

 

Można robić tymi sposobami które wymieniłeś w zależności od tego co chcesz zrobić, ja ten swój zrobiłem w C++ zależało mi na prędkości

Edytowane przez mateusz_s

Napisano

Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?

Napisano
  • Autor
3 godziny temu, Skyrush napisał:

Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?

tzn. jesli chodzi stricto o 3ds maxa to najpierw trzeba sciągnać SDK (Software Development Kit) czyli potrzebne biblioteki, ono znajduje się normalnie w instalce 3ds maxa, podczas instalacji, wybierasz opcje chyba Install Tools czy jakos tak i sobie instalujesz, no i trzeba sie zaopatrzyc w Visual Studio C++, w SDK jest bardzo duzo przykładów z roznych kategorii, jest tez Wizard który robi szablon pod konkretny plugin np. geometryczny, renderer, material itp. Tu manual i podstawowe informacje: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-SDK-Programmer-Guide/index.html nie wzsystko jest dobrze opisane, a wiele przykładów pamięta czasy 3ds maxa 2.0, duzo pomocy mozna znalezc na cgtalku w kategorii 3ds max sdk

2 godziny temu, adek napisał:

Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). 

tak, juz wrzuciłem oficjalnie.., dzieki 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności