sCeleTon Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 dokladnie:) jest superancko... jescze jak dojda szczegoly to wogole bedzie git no i texturki:D nie zepsuj tego plizz:D
Baton Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 Ojoj, moj komp juz dawno by zaliczyl zgon :D Przy 15.000 juz niezle sie tnie w viewporcie :D
nielot007 Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 hehe Baton a co moj komp ma powiedziec jak robie samochod ktory ma 300k??:D:D ale u mnie nie jest zle cos sie schowa i jest dobrze;)
Bhaal Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 hmm.. wszystko git ale wydaje mi się, że można sporo ogrniczyć polygony (albo transparency dać np. zamiast modelować barierki)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się