Skocz do zawartości

Ile Zrobie na Takim Kompie. !?


m@szyn

Rekomendowane odpowiedzi

mam kompa ....

 

Ram : 256

Procesor : AMD Duron 1.1.

Karta Graffiki : 125 Mb Radeon 9200

 

Pytanie .... Zrobie jakąś zaawansowaną animacje na takim kompie .. tak zeby było duużo poly .. =/ Proszę o odpoiwedz i z góry Dziękuje...

 

(PS. Mam Wersje Max-a 7.0)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

taaaaaaaa, ja tez widzialem fajne pracki robione na 486 sx 25mhz. problem w tym, ze bylo to jakies 10 lat temu. takze przestancie gadac brednie.

 

na tym gigowym duronie to nie poszalejesz, jestes w stanie zrobic to i owo, przy odrobinie cierpliwosci z fotorealistyczna jakoscia, ale na zadna 'zaawansowana animacje' nawet nie licz. niestety fakt faktem, ze to nie tylko wyobraznia ogranicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buhaha ... ale pierdoly ...

 

przestancie gadac takie blupoty ...

 

fotorealistyczne ? a co to w realtimie sie robi ? czy rendering proces ?

 

tak samo animacja ... nie mozesz zrigowac postaci a pozneij same kosci animowac ?

ciekawe kto wam takie glupoty nagadal ...

a Corion na wypasionym Dellu powstal ? tak samo Katedra ? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buhaha ... ale pierdoly ...

 

przestancie gadac takie blupoty ...

 

fotorealistyczne ? a co to w realtimie sie robi ? czy rendering proces ?

 

tak samo animacja ... nie mozesz zrigowac postaci a pozneij same kosci animowac ?

ciekawe kto wam takie glupoty nagadal ...

a Corion na wypasionym Dellu powstal ? tak samo Katedra ? ...

 

he? nie zrozumialem puenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak moze taki sprzet w.w. ograniczyc w tworzeniu sceny ?

 

bo to ja ciebie nie rozumiem ...

 

w maxie mozna kazdy obiekt ukryć i przystapic to tworzenia innego elementu sceny ...

to nie komp ogranicza ... pomysl troche ... tak samo rendering ... i animacja ... to nie jest tak straszny komp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scena scena ale kolega mowi o zrobieniu 'zaawansowanej animacji z duuuuza iloscia poly' (cokolwiek to znaczy). zrobienie czegos z troche wieksza iloscia poly bedzie strasznie upierdliwe na takim kompie. jasne, ze mozna ukrywac wszystko po kolei itp. no ale co z tego, skoro bedzie liczyc jedna klatke 5 godzin. jasne, ze mozna animowac same kosci, ale za efekty nie recze.

jesli od biedy mozna wyciagnac calkiem sporo poly na takim zestawie np. chowajac skonczone juz rzeczy to wyrenderowanie jakiejs animki w rozsadnej rozdzialce i jakosci bedzie trwalo wieki (pomysl tylko o tysiacach probnych renderow!! nie na moja cierpliwosc) niestety slaby sprzet strasznie ogranicza i drazni mnie jak slysze takie brednie. jedyna dziedzina gdzie tylko i wylacznie wyobraznia jest ograniczeniem jest chyba tylko tradycyjna sztuka.

co do Katedry to dobrze wiesz, ze byla renderowana na platidzowskiej renderfarmie (bodajze 20 stacyjek, nie pamietam dokladnie jakie wtedy mieli, liczylo to chyba ok 6 miesiecy)

 

edit: chociaz oczywiscie przyznaje, ze do zbawy z 3d taki zestaw jest zupelnie ok, ale do czegos powazniejszego to juz niestety nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedziec wam cos jimmi ma troche racji sam pracuje na sprzecie z dupy i zeby zrobic cos sesownego naprawde trzeba stracic sporo nerwow i nie user ogranicza ale usera rowniez moze w pewien sposob ograniczac maszyna , co wszystko bede chowal i robil po kawaleczku scenografie ? bede renderowal layerowo ? a ramu to skad nabiore ? z powietrza ?

Rozumiem ze mozna modelowac roznymi sposobami lacznie z animacja ale spobojcie sie sobie rigowac 500tys k polygonowa postac na rivie 2 , to w ciagu przerobienia tej postaci bedziecie lysi.

Po 2 tak Baggins zrobil katedre nie na super kompie ale jak na tamte czasy to nie byl w cale taki kiepski komp nie jeden mogl by tylko pomazyc.

User rowniez moze ograniczac widzimy przeciez ze jest masa osob majaca komputer 32154312 lepszy od naszych ale nie potrafia zrobic nic ciekawego co by wykozystywalo moc kompa.

 

Zgadzam sie rowniez z tym ze moc kompa wychodzi podczas renderingu, ale klatka ktora sie renderuje dluzej niz 40 h to jest male prawdopodobienstwo ze rendering zakonczy sie sukcesem.

 

Jezeli chodzi o duza ilosc poly wyswietlanych w viewportach to twoja karta leciutko pociagnie duzo poly ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy celeronie 700 prawie 400mb ramu i rivie 2 udalo mi sie udzwignac ponad 4mln poly bez ukrywania i czekalem nie cala minute na odswierzenie viewportu.

 

U mnie przy 25 tys poly i texturze widocznej w viewporcie siada na cycki i nieche sie ruszac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buahaha jak ja kocham takie romantyczne podejscie do zycia...

 

wiadomo, ze leszcz majacy nawet 10ghz pod maska nic ciekawego nie zrobi ale z kolei genialny grafik tez daleko nie zajedzie dysponujac jakims x-letnim gniotem. niestety w tej dzialce dobre checi i talent nie wystarcza. myslac powaznie o zrobieniu jakiejs porzadnie wygladajacej animki trza sie zaopatrzyc w cos w miare porzadnego jesli nie chce sie spedzic paru miesiecy z rzedu ogladajac pasek postepu batch rendera. zycie jest brutalne drogi Marcinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem co z tym UI. teraz mecze scenke ok 200k poly i moj ti4200 zdrowo sie meczy delikatnie mowiac, o plynnym poruszaniu sie w viewporcie moge zapomniec. biorac pod uwage fakt, ze 1 postac HP moze tyle miec, to nie wiem jak m@szyn mialby sie plynnie poruszac w duzo bardziej zlozonej scenie na radku 9200 (ktory jest wykastrowanym r9100 lub jak kto woli r8500)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dirty przeczytaj swoj podpis i wykonaj ^^ :D (zartowalem)

 

Dobrze mowisz masz ten sam problem co ja widze , bo bardziej mi zalezy wlasnie na predkosci w viewporcie co rzutuje na komfort pracy niz na czasie renderigu , w jego czasie zawsze moge wejsc na max3d a w czasie modelowania to jakos nie bardzo mi wychodzi polaczenie tych 2 czynnosci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh mistrzowie,

co do animacji to on na takim sprzecie nawet nie pierdnie, jesli tam ma byc rig, jesli chce to zrobic po ludzku na low poly TO JEST ZA MALO, niestety mastahy max ma zrypany engin i animuje sie na nim jak ... dopiero max7 cos niecos przyspieszyl i postacie z duza iloscia poly da sie zrigowac (powiedzmy) ale jesli ktos mysli ze zrobi animacje na samym szkielecie to ...

2 to 4mln spx , ale wiecej na takiej ilosci ramu w maxie nie wyciagniesz, krzaczy sie,

 

ja walnalem sobie 1gb ramu i scenka z texturami 8x 4096 i 750k poly smiga az milo,

ogolnie viewporty mi chodza plynnie do 2mln poly,

ale... przy animacji sie nie robi takich kolosow, bez przesady ;)

 

ogolnie to duzo ramu i jest dobrze, no i przyda sie mocna karta :) ale to z czasem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności