plamaa_ Napisano 6 Lipiec 2020 Napisano 6 Lipiec 2020 Witam, Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector ) do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię, i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. https://streamable.com/qosug1 Pozdrawiam
Lucas Napisano 9 Lipiec 2020 Napisano 9 Lipiec 2020 Blender domyślnie operuje na metrach, więc może stąd to skalowanie w górę. Czy Bmax connector nie ma w ustawieniach jakiegoś parametru skali, przy imporcie lub eksporcie? Jeśli nie, to przejdź w Blenderze w panelu Properties do Scene Properties i pobaw się parametrem Unit Scale (na początek proponowałbym ustawić na 0.01 przed zaimportowaniem modelu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się