Jump to content

Modele z Blendera do 3Ds Maxa INTEIROR GTA 5


plamaa_

Recommended Posts

Witam, 

Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco 

Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo  i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector )  do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię,  i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. 

https://streamable.com/qosug1

 

 

 

Pozdrawiam

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Blender domyślnie operuje na metrach, więc może stąd to skalowanie w górę. Czy Bmax connector nie ma w ustawieniach jakiegoś parametru skali, przy imporcie lub eksporcie?
Jeśli nie, to przejdź w Blenderze w panelu Properties do Scene Properties i pobaw się parametrem Unit Scale (na początek proponowałbym ustawić na 0.01 przed zaimportowaniem modelu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy