Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nareszcie nadeszła ta chwila i w końcu w substance painterze już oficjalnie mozna malować po udimach, już można sprawdzać co to jest warte i czy się nie rozleci w rękach 🙂

https://magazine.substance3d.com/paint-across-uv-tiles-udims-in-substance-painter/?utm_source=Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=SP2020.2&mc_cid=d2ed8d0d84&mc_eid=aa9e188cfb

 

sp-uvtiles.thumb.jpg.e7e746d0ffcfb2c8975c25dec382bfc2.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 792
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

10 UDIMów 2k to max, później już wszystko cierpi. Mesh też nie może być zbyt gęsty. Dla małych popierdółek całkiem spoko. Może z nowymi kartami będzie to lepiej śmigać.

Ogólnie super, czekałem na to długo

Napisano

Odpalenie modelu z taką ilością UDIMów to jedno, wrzucenie materiałów to drugie :D. Już teraz nawet przy kilku UDIMach substance mieli i mieli nawet przy 2k.

Zobaczymy jak to będzie śmigać z nowymi kartami, moje dwie 1070 już nie dają rady 😄

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności