Destroyer Napisano 23 Lipiec 2020 Share Napisano 23 Lipiec 2020 Nareszcie nadeszła ta chwila i w końcu w substance painterze już oficjalnie mozna malować po udimach, już można sprawdzać co to jest warte i czy się nie rozleci w rękach 🙂 https://magazine.substance3d.com/paint-across-uv-tiles-udims-in-substance-painter/?utm_source=Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=SP2020.2&mc_cid=d2ed8d0d84&mc_eid=aa9e188cfb 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xaia Napisano 23 Lipiec 2020 Share Napisano 23 Lipiec 2020 10 UDIMów 2k to max, później już wszystko cierpi. Mesh też nie może być zbyt gęsty. Dla małych popierdółek całkiem spoko. Może z nowymi kartami będzie to lepiej śmigać. Ogólnie super, czekałem na to długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 26 Lipiec 2020 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2020 Ktoś sobie pyknął 280, ciekawe jak mu się pracuje 😛 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xaia Napisano 26 Lipiec 2020 Share Napisano 26 Lipiec 2020 Odpalenie modelu z taką ilością UDIMów to jedno, wrzucenie materiałów to drugie :D. Już teraz nawet przy kilku UDIMach substance mieli i mieli nawet przy 2k. Zobaczymy jak to będzie śmigać z nowymi kartami, moje dwie 1070 już nie dają rady 😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się