torm Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Witam, stworzyłem model domu w 3ds max i mam pytanie - jak najlepiej go wyrenderować? Chciałbym, żeby render był fotorealistyczny. Jeśli nie ma jednoznacznej i prostej odpowiedzi na to pytanie, to prosiłbym przynajmniej o jakieś wskazówki. Chciałbym uzyskać efekt domu znajdującego się na polanie, w lesie (tak więc drzewa itd również należałoby dodać). P.S. Niektórzy może jeszcze mnie pamiętają - często bywałem tutaj jeszcze w czasach starej wersji forum, ale od jakiegoś czasu zajmuję się głównie web'em, a że web-art padł, to się nie udzielałem specjalnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torm Posted September 18, 2020 Author Share Posted September 18, 2020 Ok, znalazłem już renderer, który mnie zadowala - jednak mam problem z teksturowaniem - tekstura na jednej ze ścian budynku się rozciąga. Jaki sposób naprawy tego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedaith Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Wygląda jak złe mapowanie - rozwiązaniem będzie modyfikator Unwrap UVW albo UVW Map (jest dużo materiałów w internecie na temat tego, jak z nich korzystać) Link to comment Share on other sites More sharing options...
torm Posted September 18, 2020 Author Share Posted September 18, 2020 Dzięki, już sobie poradziłem - UVW Box rozwiązał sprawę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now