Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemanko, dawno nic tu nie pokazywałem więc czas wrócić do żywych z czymś świeższym 🙂 Taką oto scenkę sobie skrobie już od dłuzszego czasu, zacząłem ją na kursie z Clintonem Crumplerem na CG Master Academy i powoli zbliżam się do końca. Jestem na etapie kończenia propów i wypełnianią nimi sceny, a na sam koniec jeszcze zamierzam sporo popracować nad oświetleniem. Aktualne jest tymczasowe. Trzy shoty ze scenki i trochę najświeższych propów 🙂 Oczywiście konstruktywny feedback zawsze mile widziany!

 

 

HighresScreenshot00099.png

HighresScreenshot00094.png

HighresScreenshot00103.png

 

alarm2.png.6f08ecedd00dc57ff46d8f6114ae07c8.pngalarm1.png.c43f085341b00821c8cfbc60548e33ca.png

fuel3.png.30c0dc8477ab1a011a9356c96eb08a95.pngfuel1.png.61e6263f6bbdb305eb1e68b6afd41af3.png

Edytowane przez DuzeZ

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano

fajna scenka, zapowiada sie ciekawie. Propsy wygladaja super. Czego uzywasz przy ich kreacji? Z uwag na tym etapie to moze tyle ze te flagi za mocno nasycone, dosc wala po oczach 🙂

 

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie za miłe słowa! Propsy to taki standard, po zrobieniu HP i LP wrzucam do substance paintera, tam wypalam texturki i robie albedo, trochę korzystam z gotowych materiałów w painterze, troche mieszam z texturami z neta aż efekt będzie wmiare zadowalający 😉 Flagi owszem, wrzuciłem je jako placeholdery tak samo jak beczki czy dźwig, dlatego mogą wyglądać dziwnie 😉

Napisano
  • Autor

Po feedbacku od kilku osób zmieniłem troszkę wózek, przede wszystkim koła aby były bardziej zbliżone do tych realnych

wozek.thumb.png.f09220aa9dcf921a950e1ffe31531475.png

I cała rakieta

rocket1.thumb.png.e8e9c966799297bfebd418ba5cc9a56d.pngrocket2.thumb.png.a408324dc85ee3ad7b0966ceda95eb3a.png

Napisano
  • Autor

Wszystko będzie składane(w zasadzie już jest) w unreal engine 4 😉

Napisano
  • Autor

Też odniosłem takie wrażenie w pewnych ujęciach i myślę, że to może wynikać z samego ruchu kamery. Zwróce na to większą uwagę w przyszłości, w zasadzie to mój pierwszy filmik więc błędy są nieuniknione na tym etapie 😉 Dziękuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności