Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, potrzebuję wykonać siatkę z sześciokątnymi oczkami na powierzchni mojego modelu, niestety nie udało mi się uzyskać pożądanego efektu. 
Przy pomocy sześciokątnych brył i obiektu typu boolean (wynik różnicy pomiędzy moim modelem, a bryłami) udało mi się utworzyć oczka, jednak wszystkie wierzchołki pomiędzy zewnętrzną, a wewnętrzną częścią ściany są niepołączone. W jaki sposób mogę uzyskać pożądany efekt, lub jakoś sprawnie połączyć te wierzchołki? Z góry dziękuję za pomoc 🙂

3DsMax1.png.079198451a2619b8530269915a051660.png

Mam przygotowany model siatki, może jakoś go wykorzystać?

3DsMax2.png.4cf9d0015de3b29dfdbd67223601a877.png

3DsMax3.png.c6c3d089fc353f9eacf7b81015534450.png

Edytowane przez kwiatek13

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Wydaje mi się, że najlepszy efekt byłby przy wykorzystaniu tekstury z displacement .

Napisano

Możesz zostawić frontową ścianę i dodać modyfikator shell. Jednak przy takiej siatce może to sie po prostu nie udać.

Jeżeli masz gotową siatkę to na pewno lepiej będzie ja wykorzystać. Nie pokazujesz pełnego kształtu bryły na która chcesz ja naciągnąć ale przy pomocy modyfikatorów bend, ffd i opcji conform, lub po prostu przesuwając i obracajac fragmenty ustaw jej jedną stronę i jak wyżej dodaj modyfikator shell.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności