Skocz do zawartości

Utworzenie siatki na powierzchni modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, potrzebuję wykonać siatkę z sześciokątnymi oczkami na powierzchni mojego modelu, niestety nie udało mi się uzyskać pożądanego efektu. 
Przy pomocy sześciokątnych brył i obiektu typu boolean (wynik różnicy pomiędzy moim modelem, a bryłami) udało mi się utworzyć oczka, jednak wszystkie wierzchołki pomiędzy zewnętrzną, a wewnętrzną częścią ściany są niepołączone. W jaki sposób mogę uzyskać pożądany efekt, lub jakoś sprawnie połączyć te wierzchołki? Z góry dziękuję za pomoc 🙂

3DsMax1.png.079198451a2619b8530269915a051660.png

Mam przygotowany model siatki, może jakoś go wykorzystać?

3DsMax2.png.4cf9d0015de3b29dfdbd67223601a877.png

3DsMax3.png.c6c3d089fc353f9eacf7b81015534450.png

Edytowane przez kwiatek13
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Możesz zostawić frontową ścianę i dodać modyfikator shell. Jednak przy takiej siatce może to sie po prostu nie udać.

Jeżeli masz gotową siatkę to na pewno lepiej będzie ja wykorzystać. Nie pokazujesz pełnego kształtu bryły na która chcesz ja naciągnąć ale przy pomocy modyfikatorów bend, ffd i opcji conform, lub po prostu przesuwając i obracajac fragmenty ustaw jej jedną stronę i jak wyżej dodaj modyfikator shell.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności