kwiatek13 Napisano 12 Listopad 2020 Napisano 12 Listopad 2020 (edytowane) Witam, potrzebuję wykonać siatkę z sześciokątnymi oczkami na powierzchni mojego modelu, niestety nie udało mi się uzyskać pożądanego efektu. Przy pomocy sześciokątnych brył i obiektu typu boolean (wynik różnicy pomiędzy moim modelem, a bryłami) udało mi się utworzyć oczka, jednak wszystkie wierzchołki pomiędzy zewnętrzną, a wewnętrzną częścią ściany są niepołączone. W jaki sposób mogę uzyskać pożądany efekt, lub jakoś sprawnie połączyć te wierzchołki? Z góry dziękuję za pomoc 🙂 Mam przygotowany model siatki, może jakoś go wykorzystać? Edytowane 12 Listopad 2020 przez kwiatek13
Winoo1 Napisano 12 Listopad 2020 Napisano 12 Listopad 2020 Wydaje mi się, że najlepszy efekt byłby przy wykorzystaniu tekstury z displacement .
stormwind Napisano 13 Listopad 2020 Napisano 13 Listopad 2020 Możesz zostawić frontową ścianę i dodać modyfikator shell. Jednak przy takiej siatce może to sie po prostu nie udać. Jeżeli masz gotową siatkę to na pewno lepiej będzie ja wykorzystać. Nie pokazujesz pełnego kształtu bryły na która chcesz ja naciągnąć ale przy pomocy modyfikatorów bend, ffd i opcji conform, lub po prostu przesuwając i obracajac fragmenty ustaw jej jedną stronę i jak wyżej dodaj modyfikator shell.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się