Jump to content

Utworzenie siatki na powierzchni modelu


kwiatek13
 Share

Recommended Posts

Witam, potrzebuję wykonać siatkę z sześciokątnymi oczkami na powierzchni mojego modelu, niestety nie udało mi się uzyskać pożądanego efektu. 
Przy pomocy sześciokątnych brył i obiektu typu boolean (wynik różnicy pomiędzy moim modelem, a bryłami) udało mi się utworzyć oczka, jednak wszystkie wierzchołki pomiędzy zewnętrzną, a wewnętrzną częścią ściany są niepołączone. W jaki sposób mogę uzyskać pożądany efekt, lub jakoś sprawnie połączyć te wierzchołki? Z góry dziękuję za pomoc 🙂

3DsMax1.png.079198451a2619b8530269915a051660.png

Mam przygotowany model siatki, może jakoś go wykorzystać?

3DsMax2.png.4cf9d0015de3b29dfdbd67223601a877.png

3DsMax3.png.c6c3d089fc353f9eacf7b81015534450.png

Edited by kwiatek13
Link to comment
Share on other sites

Możesz zostawić frontową ścianę i dodać modyfikator shell. Jednak przy takiej siatce może to sie po prostu nie udać.

Jeżeli masz gotową siatkę to na pewno lepiej będzie ja wykorzystać. Nie pokazujesz pełnego kształtu bryły na która chcesz ja naciągnąć ale przy pomocy modyfikatorów bend, ffd i opcji conform, lub po prostu przesuwając i obracajac fragmenty ustaw jej jedną stronę i jak wyżej dodaj modyfikator shell.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy