Napisano 17 Listopad 20204 l Cześć wszystkim! Panie i Panowie🙂 Postanowiłem założyć wątek, żeby pochwalić się wam moimi samochodami. Wahałem się czy robić to teraz gdyż w renderingu raczkuje, ale postanowiłem że nie ma na co czekać! W końcu to może właśnie dzięki waszej pomocy, uda mi się osiągnąć lepszy poziom i obejście. Na początek skromnie moje stare 300c, które traktuje raczej jako królika doświadczalnego, bilet na lepsze możliwości. Każdy model oczywiście w całości wykonany przeze mnie. Żeby nie było nudno wrzucam też poprzedni model, mercedesa w124 i carrery GT😉 P.S. Wiem że niektóre materiały są na szybko, szczególnie wnętrze, model jest dość stary i myślę że nie ma sensu spędzać przed nim więcej czasu, lecimy dalej💪 Edytowane 17 Listopad 20204 l przez Kura.
Napisano 23 Grudzień 20204 l Autor Siemanko, witam po miesięcznej przerwie. W wolnych chwilach coś tam sobie dłubie, myślę że idę małymi kroczkami do przodu, jednak mam świadomość jak długa droga jeszcze mnie czeka. Na razie trochę eksperymentuje i staram się wychwycić co najbardziej mi odpowiada. Uwagi mile widziane, pozdrawiam😉 Tak prezentuje się pagoda: Edytowane 23 Grudzień 20204 l przez Kura.
Napisano 3 Marzec 20214 l Autor Kolejna część moich prac, ciąg dalszy eksperymentowania z renderami oraz kartka A4 ołówek, luźne ćwiczenia. Chrysler zbudowany na bazie zdjęć. Oceny mile widziane. Pozdrawiam Edytowane 3 Marzec 20214 l przez Kura.
Napisano 3 Marzec 20214 l ej no furki naprawde spoko szczególnie podoba mi sie ta gdzie jest tlo z foty 🙂 bardzo spoko Olowki tez spoko, mordki troche proporcje uciekaja jeszcze ale tez jest potencjal 🙂 naprawde spoko rzeczy
Napisano 3 Marzec 20214 l Autor Dzięki piękne za odpowiedź, sporo pracy mnie czeka tego nie da się ukryć 🙂 Ogólnie rysuje raczej bardzo rzadko, ale popracuje nad proporcjami i cieniami 🙂
Napisano 3 Marzec 20214 l Spoko rzeczy 🙂 Przyczepie się tylko do perspektywy w Chryslerze, mam wrażenie, że auto swoje, a tło swoje 🙂
Napisano 4 Marzec 20214 l Fajne prace. Widze ,ze taki gamedevowy troche sznyt. Chyba ze tak tylko render siaty ztriangulowany wygląda.
Napisano 4 Marzec 20214 l Autor Dzięki panowie! 🙂 Tak to typowy gameart, zapomniałem napisać, cordoba ma troszkę ponad 200k tris. Co do perspektyw dzięki za info. postaram się coś z tym zrobić, przy kolejnej pracy.
Napisano 4 Marzec 20214 l Pod wiekrzosc shotow i w cinematicu sie nada. Tao juz nie ten polycount co kiedys
Napisano 5 Marzec 20214 l Autor Będziemy robić jeszcze coś bardziej hi na pokaz pod TurboSmooth. Na razie zlecenia pod typowy gameart, więc czasu też mało, w renderach też można powiedzieć raczkuję, wiec będzie większe pole do popsiu na jakiś lepszych modelach, patrząc daleko daleko w przód. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto