Martin Day Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 (edited) Witam, Napisałem skrypt do Maxa, który zczytuje shadery Redshifta - wszystkie właściwości, wartości i podłączone nody - i zapisuje je do zewnętrznych plików tekstowych. Skrypt również potrafi odczytywać te pliki i zrekonstruować całą sieć shaderów. Szukam kogoś kto miałby ochotę napisać to samo na Mayę byśmy mogli swobodnie przenosić shadery pomiędzy Maxem i Mayą. Pozdrawiam MD Edited December 23, 2020 by Martin Day 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Szkoda, że pod RS. Dołączyłbym się do projektu, gdybyś robił to z Vrayem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 (edited) Jest do tego Redshifta trial? Kiedys w pracy napisałęm skrypt do zmian nodow dla Arnolda po przeniesieniu z maxa. Układ nodów jest zawse ten sam? Czy konkretne nody podmieniasz? Teraz pisałem sobie skrypt co tworzy shadery pod uv tile i testy dispa. Edited January 25, 2021 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now