Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Napisałem skrypt do Maxa, który zczytuje shadery Redshifta - wszystkie właściwości, wartości i podłączone nody - i zapisuje je do zewnętrznych plików tekstowych. Skrypt również potrafi odczytywać te pliki i zrekonstruować całą sieć shaderów.

Szukam kogoś kto miałby ochotę napisać to samo na Mayę byśmy mogli swobodnie przenosić shadery pomiędzy Maxem i Mayą.

 

Pozdrawiam

MD

Edytowane przez Martin Day

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 731
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkoda, że pod RS.

Dołączyłbym się do projektu, gdybyś robił to z Vrayem.

Napisano

Jest do tego Redshifta  trial? Kiedys w pracy napisałęm skrypt do zmian nodow dla Arnolda po przeniesieniu z maxa.
Układ nodów jest zawse ten sam? Czy konkretne nody podmieniasz?
Teraz pisałem sobie skrypt co tworzy shadery pod uv tile i testy dispa.

Edytowane przez Sebazx6r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności