Napisano 23 Grudzień 20204 l Witam, Napisałem skrypt do Maxa, który zczytuje shadery Redshifta - wszystkie właściwości, wartości i podłączone nody - i zapisuje je do zewnętrznych plików tekstowych. Skrypt również potrafi odczytywać te pliki i zrekonstruować całą sieć shaderów. Szukam kogoś kto miałby ochotę napisać to samo na Mayę byśmy mogli swobodnie przenosić shadery pomiędzy Maxem i Mayą. Pozdrawiam MD Edytowane 23 Grudzień 20204 l przez Martin Day
Napisano 25 Styczeń 20214 l Jest do tego Redshifta trial? Kiedys w pracy napisałęm skrypt do zmian nodow dla Arnolda po przeniesieniu z maxa. Układ nodów jest zawse ten sam? Czy konkretne nody podmieniasz? Teraz pisałem sobie skrypt co tworzy shadery pod uv tile i testy dispa. Edytowane 25 Styczeń 20214 l przez Sebazx6r
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto