Martin Day Napisano 23 Grudzień 2020 Share Napisano 23 Grudzień 2020 (edytowane) Witam, Napisałem skrypt do Maxa, który zczytuje shadery Redshifta - wszystkie właściwości, wartości i podłączone nody - i zapisuje je do zewnętrznych plików tekstowych. Skrypt również potrafi odczytywać te pliki i zrekonstruować całą sieć shaderów. Szukam kogoś kto miałby ochotę napisać to samo na Mayę byśmy mogli swobodnie przenosić shadery pomiędzy Maxem i Mayą. Pozdrawiam MD Edytowane 23 Grudzień 2020 przez Martin Day 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 7 Styczeń 2021 Share Napisano 7 Styczeń 2021 Szkoda, że pod RS. Dołączyłbym się do projektu, gdybyś robił to z Vrayem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 25 Styczeń 2021 Share Napisano 25 Styczeń 2021 (edytowane) Jest do tego Redshifta trial? Kiedys w pracy napisałęm skrypt do zmian nodow dla Arnolda po przeniesieniu z maxa. Układ nodów jest zawse ten sam? Czy konkretne nody podmieniasz? Teraz pisałem sobie skrypt co tworzy shadery pod uv tile i testy dispa. Edytowane 25 Styczeń 2021 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się