smileface Napisano 19 Luty 2021 Napisano 19 Luty 2021 (edytowane) cześć, Animuję dynamiczną scenę parkour, większość ainmacji jest FK arms. Podczas gdy postać ma kontakt ze ścianą / drążkiem chciałbym zmienić arms na IK( później wracając do FK). Blend robię w 1 klatce więc przejścia między FK / IK nie widać, po dobrym dopasowaniu. tutaj powstaje problem ponieważ, po zmianie z FK na IK , nadgarstek nie pozostaje w miejscu tak jak powinien (wygląda tak jakby IK działało jak FK jedynie różniąc się ilością manipulatorów). Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem. Załączam film żeby wyjaśnić wszystko wizualnie. Nowa scena, ten sam rig którego używam do freerun. Pozdrawiam@Destroyer Ostatnio bardzo mi pomogłeś, cenię Twoją wiedzę🙏. Stąd to oznaczenie tutaj. być może w tej sprawie rozwalisz system 😄 Inkeduntitled_ - Autodesk Maya 2020.2_ untitled --- null1 2021-02-19 10-25-25.mp4 Edytowane 19 Luty 2021 przez smileface
smileface Napisano 19 Luty 2021 Autor Napisano 19 Luty 2021 (edytowane) 18 minut temu, Destroyer napisał: Follow chest w cannel boxie daj na 0 Tak jak się spodziewałem!, Jesteś niezawodny!, wszystko teraz działa jak należy, dziękuję🙏🙂 Edytowane 19 Luty 2021 przez smileface 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się