Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cześć,

Animuję dynamiczną scenę parkour, większość ainmacji jest FK arms. Podczas gdy postać ma kontakt ze ścianą / drążkiem chciałbym zmienić arms na IK( później wracając do FK). Blend robię w 1 klatce więc przejścia między FK / IK nie widać, po dobrym dopasowaniu. tutaj powstaje problem ponieważ, po zmianie z FK na IK , nadgarstek nie pozostaje w miejscu tak jak powinien (wygląda tak jakby IK działało jak FK jedynie różniąc się ilością manipulatorów). Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem.

Załączam film żeby wyjaśnić wszystko wizualnie. Nowa scena, ten sam rig którego używam do freerun.
Pozdrawiam
@Destroyer Ostatnio bardzo mi pomogłeś, cenię Twoją wiedzę🙏. Stąd to oznaczenie tutaj. być może w tej sprawie rozwalisz system 😄
 

Edytowane przez smileface

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 530
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Destroyer
    Destroyer

    Follow chest w cannel boxie daj na 0

  • smileface
    smileface

    Tak jak się spodziewałem!, Jesteś niezawodny!, wszystko teraz działa jak należy, dziękuję🙏🙂

Napisano
  • Autor
18 minut temu, Destroyer napisał:

Follow chest w cannel boxie daj na 0

Tak jak się spodziewałem!, Jesteś niezawodny!, wszystko teraz działa jak należy, dziękuję🙏🙂

Edytowane przez smileface

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności