smileface Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 (edited) cześć, Animuję dynamiczną scenę parkour, większość ainmacji jest FK arms. Podczas gdy postać ma kontakt ze ścianą / drążkiem chciałbym zmienić arms na IK( później wracając do FK). Blend robię w 1 klatce więc przejścia między FK / IK nie widać, po dobrym dopasowaniu. tutaj powstaje problem ponieważ, po zmianie z FK na IK , nadgarstek nie pozostaje w miejscu tak jak powinien (wygląda tak jakby IK działało jak FK jedynie różniąc się ilością manipulatorów). Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem. Załączam film żeby wyjaśnić wszystko wizualnie. Nowa scena, ten sam rig którego używam do freerun. Pozdrawiam@Destroyer Ostatnio bardzo mi pomogłeś, cenię Twoją wiedzę🙏. Stąd to oznaczenie tutaj. być może w tej sprawie rozwalisz system 😄 Inkeduntitled_ - Autodesk Maya 2020.2_ untitled --- null1 2021-02-19 10-25-25.mp4 Edited February 19, 2021 by smileface Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Follow chest w cannel boxie daj na 0 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smileface Posted February 19, 2021 Author Share Posted February 19, 2021 (edited) 18 minut temu, Destroyer napisał: Follow chest w cannel boxie daj na 0 Tak jak się spodziewałem!, Jesteś niezawodny!, wszystko teraz działa jak należy, dziękuję🙏🙂 Edited February 19, 2021 by smileface 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now