Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

cześć,

Animuję dynamiczną scenę parkour, większość ainmacji jest FK arms. Podczas gdy postać ma kontakt ze ścianą / drążkiem chciałbym zmienić arms na IK( później wracając do FK). Blend robię w 1 klatce więc przejścia między FK / IK nie widać, po dobrym dopasowaniu. tutaj powstaje problem ponieważ, po zmianie z FK na IK , nadgarstek nie pozostaje w miejscu tak jak powinien (wygląda tak jakby IK działało jak FK jedynie różniąc się ilością manipulatorów). Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem.

Załączam film żeby wyjaśnić wszystko wizualnie. Nowa scena, ten sam rig którego używam do freerun.
Pozdrawiam
@Destroyer Ostatnio bardzo mi pomogłeś, cenię Twoją wiedzę🙏. Stąd to oznaczenie tutaj. być może w tej sprawie rozwalisz system 😄
 

Edytowane przez smileface
Napisano (edytowane)
18 minut temu, Destroyer napisał:

Follow chest w cannel boxie daj na 0

Tak jak się spodziewałem!, Jesteś niezawodny!, wszystko teraz działa jak należy, dziękuję🙏🙂

Edytowane przez smileface
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności