Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wie ktos moze jak zrobic ( lub ewentualnie skad sciagnac ) dobrze wygladajaca texturke kosmosu ( chodzi tu jedynie o gwiazdy ). Tak przy okazji - szukam jeszcze jakiegos tutoriala o texturowaniu kuli ziemskiej i nakladaniu na nia tych wszystkich efektow tak zeby wygladala najbardziej realistycznie jak sie tylko da.. Chce zrobic animacje w stylu tych wszystkich ktore puszczaja na samym poczatku Star Wars.. Wiecie - te lecace literki itp.

 

Dzieki i pozdrawiam

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli chodzi Ci o coś takiego to podaj maila, mam tego trochę (niestety dość kiepskie rozdziałki) kiedyś ściągałem z jakieś stronki z texturami, już nie pamiętam jakiej.

Napisano

w Videoposcie masz dostepny efekt Starfield (czy jakos tak). zadajesz tam ilosc gwiazd i renderuje ci ladniutkie gwiazdki bez tekstur i innych pierdol a po wlaczeniu jednej opcji przy animowaniu kamery bedzie ci b. ladnie motion blurowalo.

Napisano

tutorial maxa o asteroidach sa gwiazdki takie jak chcesz... a co do planety... hm... wykaż sie wyobraźnią ;)

Napisano

Teksturę kosmosu robi się w 5 min przy pomocy pixel spray`a i 2 innych pędzli do pomocy w painterze. W photoshopie też pewnie można to tak zrobić.

Jeśli jednak chcesz w miarę realistyczne przedstawienie gwiazd z perspektywy naszego układu słonecznego to jest to już większy problem. Może na stronie NASA znajdziesz takie fotki (była panorama marsa w gigantycznej rozdziałce to może jest i to)

Napisano
  • Autor

a mam jeszcze pytanie w sprawie kuli ziemskiej.. nie wiem czy widzieliscie ten render stacji alfa z animacji terranova. Widac tam poprostu genialnie zrobiona Ziemie - nie wiecie moze jak zrobic cos choc troche podobnego do niej? :>

Napisano

he he ! najprościej: sphere + dobra teksturka Earth i Glow w videoPost ;)

Napisano
  • Autor

Wlasnie bawie sie tymi gwiazdkami i mam z nimi jeden maly problem. Robie je w videopost ( starfield ) wychodza niezle z tym ze przy renderze animacji ruchu kamery ( sprawdzalem motion blur'a :) ich nie widac.. Wszystko inne co znajduje sie na scenie pojawia sie normalnie oprocz tych wlasnie gwiazdek. Wydaje mi sie ze przyczyna moze byc zle ustawienie "drzewka" w VP tylko nie mam juz pomyslu na inne rozmieszczenie:/

Napisano
  • Autor

nie wiem czy to tylko u mnie ale nie widze mojego postu w dziale texturing&lighting.. tak jak by byl niewidzialny - wyskakuje dopiero gdy daje na szukaj :/

Napisano
  • Autor

P.S - nikt nie wie jak to zrobic? mi sie raz udalo tylko ze zapomnialem zachowac scene i niepamietam jak to zrobilem..... gdy wlaczam render animacji albo pokazuje mi error " No camera" czy cos takiego ( chociaz kamera jest ) lub renderuje normalnie ale gdy wlaczam animacyjke to gwiazd nie widac. Drzewko w VP ustawiam nastepujaco( kilka przypadkow z ktorych zaden nie dziala ):

 

1. -Starfield

|_Camera01

|_animacja.avi

 

2. - Starfield

| |_Camera01

|

|_____animacja.avi

 

3. -Camera01

-Starfield

|_animacja.avi

 

 

itp....

Napisano

trzecie ustawienie jest prawidlowe. niestety mozliwosci dlaczego ci nie dziala jest b. duzo. sam sie o tym przekonalem jakis czas temu.

przedewszystkim sprawdz czy w w kazdym z tych elementow (camera, efekt, wynik) masz wlaczony (trzeba w kazdy element wejsc i zaznaczyc w kazdym z tych okien ....cos tam enable). sprawdz na ile klatek masz ustwione dzialanie tych elementow. a najlepiej jak zrobisz zrzuty ekranu poszczegolnych okienek i je tu pokazesz, bedzie latwiej pomoc.

Napisano

Chłopie toż tego w sieci pełno........gdzie nie wejdziesz to textury kosmosu:P

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Ziemia wyglada juz jako tako z tym ze mam jeszcze jedno pytanie.. ( wlasciwie to dwa :) :

 

1. Czym wyrenderowac Ziemie zeby wygladala jak najlepiej? Za texturke wzialem sobie ta standardowa z maxa i zrobilem jej atmosfere glowem z VP. Jak renderuje zwyklym scanlinem wyglada tak... srednio...

 

2. Ziemia jest potrzebna do animacji. Efekt ma byc podobny do tego czesto spotykanego w SW - z przelatujacym statkiem w strone planety. Z tym ze.. jak zrobilem animacje testowa statek po chwili zrobil sie jakis dziwnie JASNY od atmosfery. Wiec nie wiem czy teraz wyrenderowac osobno ruch kamery na planete bez statku a potem wykorzystac animacje jako podklad i na niego nalozyc statek czy zrobic to w jakis inny sposob..

 

pzdr

Napisano
  • Autor

a mam jeszcze takie pytanko.. nie wiecie gdzie mozna sciagnac ladna texture ziemi w wysokiej rozdzielczosci? bo jak teraz patrze na swoja to doszedlem do wniosku ze widac na niej pixele :/

 

szukalem juz modeli ziemi na internecie i nawet znalazlem jedna fajna... bardzo wysoka rozdzielczosc i ogolnie extra ale za 175$ takze odpada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.