Napisano 16 Listopad 200420 l Wie ktos moze jak zrobic ( lub ewentualnie skad sciagnac ) dobrze wygladajaca texturke kosmosu ( chodzi tu jedynie o gwiazdy ). Tak przy okazji - szukam jeszcze jakiegos tutoriala o texturowaniu kuli ziemskiej i nakladaniu na nia tych wszystkich efektow tak zeby wygladala najbardziej realistycznie jak sie tylko da.. Chce zrobic animacje w stylu tych wszystkich ktore puszczaja na samym poczatku Star Wars.. Wiecie - te lecace literki itp. Dzieki i pozdrawiam
Napisano 16 Listopad 200420 l choc pewnie te gwiazdy z maxa nie podobaja Ci sie wiec wpisz poprostu w google tam jest pelno tego:) pozdrawiam
Napisano 16 Listopad 200420 l Jeżeli chodzi Ci o coś takiego to podaj maila, mam tego trochę (niestety dość kiepskie rozdziałki) kiedyś ściągałem z jakieś stronki z texturami, już nie pamiętam jakiej.
Napisano 17 Listopad 200420 l w Videoposcie masz dostepny efekt Starfield (czy jakos tak). zadajesz tam ilosc gwiazd i renderuje ci ladniutkie gwiazdki bez tekstur i innych pierdol a po wlaczeniu jednej opcji przy animowaniu kamery bedzie ci b. ladnie motion blurowalo.
Napisano 17 Listopad 200420 l tutorial maxa o asteroidach sa gwiazdki takie jak chcesz... a co do planety... hm... wykaż sie wyobraźnią ;)
Napisano 17 Listopad 200420 l Autor ok dzieki wszystkim zaraz sie z tym pobawie... A to jest moj email - [email protected] Pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200420 l Teksturę kosmosu robi się w 5 min przy pomocy pixel spray`a i 2 innych pędzli do pomocy w painterze. W photoshopie też pewnie można to tak zrobić. Jeśli jednak chcesz w miarę realistyczne przedstawienie gwiazd z perspektywy naszego układu słonecznego to jest to już większy problem. Może na stronie NASA znajdziesz takie fotki (była panorama marsa w gigantycznej rozdziałce to może jest i to)
Napisano 19 Listopad 200420 l Autor a mam jeszcze pytanie w sprawie kuli ziemskiej.. nie wiem czy widzieliscie ten render stacji alfa z animacji terranova. Widac tam poprostu genialnie zrobiona Ziemie - nie wiecie moze jak zrobic cos choc troche podobnego do niej? :>
Napisano 19 Listopad 200420 l he he ! najprościej: sphere + dobra teksturka Earth i Glow w videoPost ;)
Napisano 20 Listopad 200420 l Autor Wlasnie bawie sie tymi gwiazdkami i mam z nimi jeden maly problem. Robie je w videopost ( starfield ) wychodza niezle z tym ze przy renderze animacji ruchu kamery ( sprawdzalem motion blur'a :) ich nie widac.. Wszystko inne co znajduje sie na scenie pojawia sie normalnie oprocz tych wlasnie gwiazdek. Wydaje mi sie ze przyczyna moze byc zle ustawienie "drzewka" w VP tylko nie mam juz pomyslu na inne rozmieszczenie:/
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor nie wiem czy to tylko u mnie ale nie widze mojego postu w dziale texturing&lighting.. tak jak by byl niewidzialny - wyskakuje dopiero gdy daje na szukaj :/
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor P.S - nikt nie wie jak to zrobic? mi sie raz udalo tylko ze zapomnialem zachowac scene i niepamietam jak to zrobilem..... gdy wlaczam render animacji albo pokazuje mi error " No camera" czy cos takiego ( chociaz kamera jest ) lub renderuje normalnie ale gdy wlaczam animacyjke to gwiazd nie widac. Drzewko w VP ustawiam nastepujaco( kilka przypadkow z ktorych zaden nie dziala ): 1. -Starfield |_Camera01 |_animacja.avi 2. - Starfield | |_Camera01 | |_____animacja.avi 3. -Camera01 -Starfield |_animacja.avi itp....
Napisano 23 Listopad 200420 l trzecie ustawienie jest prawidlowe. niestety mozliwosci dlaczego ci nie dziala jest b. duzo. sam sie o tym przekonalem jakis czas temu. przedewszystkim sprawdz czy w w kazdym z tych elementow (camera, efekt, wynik) masz wlaczony (trzeba w kazdy element wejsc i zaznaczyc w kazdym z tych okien ....cos tam enable). sprawdz na ile klatek masz ustwione dzialanie tych elementow. a najlepiej jak zrobisz zrzuty ekranu poszczegolnych okienek i je tu pokazesz, bedzie latwiej pomoc.
Napisano 23 Listopad 200420 l Autor teraz dziala :D - ustawilem wszystko jedno pod drugim i jakos zaskoczylo :)
Napisano 23 Listopad 200420 l Chłopie toż tego w sieci pełno........gdzie nie wejdziesz to textury kosmosu:P pozdro
Napisano 4 Grudzień 200420 l Autor Ziemia wyglada juz jako tako z tym ze mam jeszcze jedno pytanie.. ( wlasciwie to dwa :) : 1. Czym wyrenderowac Ziemie zeby wygladala jak najlepiej? Za texturke wzialem sobie ta standardowa z maxa i zrobilem jej atmosfere glowem z VP. Jak renderuje zwyklym scanlinem wyglada tak... srednio... 2. Ziemia jest potrzebna do animacji. Efekt ma byc podobny do tego czesto spotykanego w SW - z przelatujacym statkiem w strone planety. Z tym ze.. jak zrobilem animacje testowa statek po chwili zrobil sie jakis dziwnie JASNY od atmosfery. Wiec nie wiem czy teraz wyrenderowac osobno ruch kamery na planete bez statku a potem wykorzystac animacje jako podklad i na niego nalozyc statek czy zrobic to w jakis inny sposob.. pzdr
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor a mam jeszcze takie pytanko.. nie wiecie gdzie mozna sciagnac ladna texture ziemi w wysokiej rozdzielczosci? bo jak teraz patrze na swoja to doszedlem do wniosku ze widac na niej pixele :/ szukalem juz modeli ziemi na internecie i nawet znalazlem jedna fajna... bardzo wysoka rozdzielczosc i ogolnie extra ale za 175$ takze odpada
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto