Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A Maykowe w hypershadzie nie  działają z  zakładki utilities?? Zakładam ze jest lista działających. Pewnie w osobnym tabie Rendermana sa tez rendermanowe jak w arnoldzie.

Napisano

No właśnie nie ma tych rendermanowych, jest jakiś script node, w którym można wpisać funkcje matematyczne, ale z dokumentacji nic nie rozumiem. Pytałem nawet na discordzie pixara i nie dostałem odpowiedzi xd. Nie chcę używać nodów z majki, bo chcę przenosić modele/shadery pomiędzy mayą i houdinim, za pomocą RIB Archives (odpowiednik arnoldowego standin). Tam chyba tylko działają rendermanowe nody.

  • Sad 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności