Napisano 18 Listopad 200420 l Witam! Mam wielki problem z teksturowaniem jesli chodzi o bardziej zlozone obiekty (czyli takie gdzie na jednym obiekcie wystepuje kilka tekstur). Z tutkow "nauczylem sie" teksturowania za pomoca Unwarp UVW ale jest to bardzo trudne, czasochlonne i bardzo czesto bywa tak, ze mi to nie wychodzi :( Pytam sie wiec doswiadczonych grafikow komputerowych czy sa jakies mniej skopmlikowane metody nakladania tekstur na obiekty? Czy macie moze jakies linki do tutkow o teksturowaniu? Dzieki za odpowiedzi :) Pozdrawiam Polik
Napisano 18 Listopad 200420 l multi-sub material. klikasz na klawisz gdzie pisze standard (w material editorze) i zmieniasz. mozna tym dac odzielna teksture na kazda czesc objekto, przypozadkujesz to dajac material ID na poszczegolne polygony. no ale jak teksturujesz jakiegos ludzika czy co, to bez unwrapowania trudno. ja uzywam czesto kombinacje obu.
Napisano 18 Listopad 200420 l mozna mapowac samym uvw mapem poszczegolne poligony - przy zlozonych obiektach czasem daje rade poza tym mozna sie obejsc bez unwarpa, ale on pomaga przy malowaniu textury
Napisano 18 Listopad 200420 l Hehe każdy by chciał żeby sobie raz kliknąć i obiekt zmapowany, tak, jest to męczące i czasochłonne ale innej metody nie ma poza unwrapem i tym co napisał uncle, trzeba trochę posiedzieć ;) Fajny tutorial "texturing sad mike" jest na http://www.3dtotal.com pozdrawiam
Napisano 18 Listopad 200420 l heh a mozna sobie w zbrushu ladnie obiekt poteksturowac :) i tutki sa do tego :)
Napisano 19 Listopad 200420 l Autor Czyli praktycznie nie ma dobrego sposobu na teksturowanie oprocz unwarpa?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto