Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jak to jest, że usuwam noda np. VRayBitmap z nazwą Map #1, a tworząc nowy tworzy mi już z nazwą Map#3 itd. Czy usuwanie czegoś z material editora usuwa to ze sceny, czy gdzieś chowa i ram zajmuje?

Z shaderami tak samo.

Edytowane przez Skyrush
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

mogę się mylić ale według mnie sam sobie odpowiedziałeś 😛 jak tworzysz obiekt w editorze to program nadaje mu id - powiedzmy #1 i trzyma w pamięci albo zapisuje do jakiegoś tymczasowego data table, że był taki obiekt o takim a takim id. Więc w momencie jak go wywalisz to kolejny stworzony obiekt będzie miał już nowe id bo tamto poprzednie było już wykorzystane - pętla tworzenia nowego obiektu dodaje +1 do variabli z nazwą i dlatego numerki rosną choć obiektu nie ma w scenie. Dziwne tylko jest to, że po dodaniu kolejnej mapy od razu dostałeś defaultową nazwę z #3 - być może po drodze stworzyłeś jeszcze jakąś mapę z #2?

Edytowane przez reminoir
Napisano

 

16 minut temu, reminoir napisał:

Dziwne tylko jest to, że po dodaniu kolejnej mapy od razu dostałeś defaultową nazwę z #3 - być może po drodze stworzyłeś jeszcze jakąś mapę z #2?

być może stworzyłem, ale nie tylko tekstury dostają nazwę Map#... itd nie wiem, ten program jest tak dziwnie skonstruowany i nie logiczny 🙃 a ui to już... a xd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności