Skyrush Posted February 21 Share Posted February 21 (edited) Jak to jest, że usuwam noda np. VRayBitmap z nazwą Map #1, a tworząc nowy tworzy mi już z nazwą Map#3 itd. Czy usuwanie czegoś z material editora usuwa to ze sceny, czy gdzieś chowa i ram zajmuje? Z shaderami tak samo. Edited February 21 by Skyrush Link to comment Share on other sites More sharing options...
reminoir Posted February 21 Share Posted February 21 (edited) mogę się mylić ale według mnie sam sobie odpowiedziałeś jak tworzysz obiekt w editorze to program nadaje mu id - powiedzmy #1 i trzyma w pamięci albo zapisuje do jakiegoś tymczasowego data table, że był taki obiekt o takim a takim id. Więc w momencie jak go wywalisz to kolejny stworzony obiekt będzie miał już nowe id bo tamto poprzednie było już wykorzystane - pętla tworzenia nowego obiektu dodaje +1 do variabli z nazwą i dlatego numerki rosną choć obiektu nie ma w scenie. Dziwne tylko jest to, że po dodaniu kolejnej mapy od razu dostałeś defaultową nazwę z #3 - być może po drodze stworzyłeś jeszcze jakąś mapę z #2? Edited February 21 by reminoir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyrush Posted February 21 Author Share Posted February 21 16 minut temu, reminoir napisał: Dziwne tylko jest to, że po dodaniu kolejnej mapy od razu dostałeś defaultową nazwę z #3 - być może po drodze stworzyłeś jeszcze jakąś mapę z #2? być może stworzyłem, ale nie tylko tekstury dostają nazwę Map#... itd nie wiem, ten program jest tak dziwnie skonstruowany i nie logiczny a ui to już... a xd Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted February 23 Share Posted February 23 jeśli materiał jest nadany na obiekt, to nawet jak usuniesz go z MaterialEditora to sam materiał nadal istnieje w scenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now