Jump to content

Slate material editor


Skyrush
 Share

Recommended Posts

Jak to jest, że usuwam noda np. VRayBitmap z nazwą Map #1, a tworząc nowy tworzy mi już z nazwą Map#3 itd. Czy usuwanie czegoś z material editora usuwa to ze sceny, czy gdzieś chowa i ram zajmuje?

Z shaderami tak samo.

Edited by Skyrush
Link to comment
Share on other sites

mogę się mylić ale według mnie sam sobie odpowiedziałeś 😛 jak tworzysz obiekt w editorze to program nadaje mu id - powiedzmy #1 i trzyma w pamięci albo zapisuje do jakiegoś tymczasowego data table, że był taki obiekt o takim a takim id. Więc w momencie jak go wywalisz to kolejny stworzony obiekt będzie miał już nowe id bo tamto poprzednie było już wykorzystane - pętla tworzenia nowego obiektu dodaje +1 do variabli z nazwą i dlatego numerki rosną choć obiektu nie ma w scenie. Dziwne tylko jest to, że po dodaniu kolejnej mapy od razu dostałeś defaultową nazwę z #3 - być może po drodze stworzyłeś jeszcze jakąś mapę z #2?

Edited by reminoir
Link to comment
Share on other sites

 

16 minut temu, reminoir napisał:

Dziwne tylko jest to, że po dodaniu kolejnej mapy od razu dostałeś defaultową nazwę z #3 - być może po drodze stworzyłeś jeszcze jakąś mapę z #2?

być może stworzyłem, ale nie tylko tekstury dostają nazwę Map#... itd nie wiem, ten program jest tak dziwnie skonstruowany i nie logiczny 🙃 a ui to już... a xd

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy