Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Potrzebuje wyrenderowac tylko konkretny obszar z animacji - nie cala scenke. W chodze w kamere, w Arnolda i w filtermap wrzucam bialo czarny obrazek gdzie biale pole odkrywa ten kawalek, ktory chce miec. Standard. Wszystko gra, ALE... Naokolo tego wyrenderowanego kawalka jest czarna ramka... Nie wiem dlaczego, nie umiem sie jej pozbyc. Sprawdzilem milion razy - pliczek bialo czarny ma idealne, ostre brzegi. Jest tylko biel i czern... Raz nawet zblurowalem zeby sprawdzic co sie stanie i byla gruba, czarna ramka naokolo tego obszaru wiec jeszcze gorzej. Ktos, cos moze..? Bo w internetach, panie, to renderowanie obszaru w Arnoldzie jest chyba tematem tabu... @Destroyer, specjalisto ty moj zloty 😉  wiesz cos? Moze znasz kogos kto wie 😄

image.png.7f84229c842569ed34dfc925c721886a.png

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 609
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • pierwsza myśl zrobić to z wiersza poleceń 🙂 możesz sobie ustawić jaki tam chcesz obszar, wycinek i zrenderować tylko to    https://knowledge.autodesk.com/support/maya/learn-explore/caas/Clo

  • Hmm a jeżeli musisz używać tej maski to może filtrowanie tekstury robi ten obrys albo color space. Kiedyś w dawnych czasach w mental rayu na teksturach z alfą czasem się pojawiał taki obrys ale zwykle

Posted Images

Napisano

pierwsza myśl zrobić to z wiersza poleceń 🙂 możesz sobie ustawić jaki tam chcesz obszar, wycinek i zrenderować tylko to 

 

https://knowledge.autodesk.com/support/maya/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2019/ENU/Maya-Rendering/files/GUID-EB558BC0-5C2B-439C-9B00-F97BCB9688E4-htm.html

albo coś takiego

https://groups.google.com/g/maya_he3d/c/ZttN3jr54GM?pli=1

 

 

Edytowane przez Destroyer

Napisano

Hmm a jeżeli musisz używać tej maski to może filtrowanie tekstury robi ten obrys albo color space. Kiedyś w dawnych czasach w mental rayu na teksturach z alfą czasem się pojawiał taki obrys ale zwykle był biały 😛 

Napisano

Ekspertem nie jestem i może źle gadam ale nad czym się tu zastanawiać - zrób render z ramką tylko paręnaście pikseli większą a potem w jakimkolwiek programie do edycji video puść maskę taka jaka ma być i problem z głowy. Czasami szukanie na siłę jak czegoś się pozbyć zajmuje więcej czasu niż "siłowe" rozwiązanie problemu. 🙂 No ale może czegoś nie wiem, więc może źle radzę.  

A może tylko szukasz powodu dlaczego taki występuje, takie akademickie rozważania profesora nad istotą bycia człowiekiem 😉 

Aha - taka ramka może też być powodowana Denoisem.  

Edytowane przez Mortom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.