benton Napisano 19 Sierpień Napisano 19 Sierpień udało mi się ożywić dawniejszy model. poprzedni był zbyt grungowy i osmolony, teraz dzięki poprawionej teksturze i ulepszonemu oświetleniu udało mi się wydobyć detal na ścianach maszyny i uspokoić estetykę projektu. teraz całość jest pokryta zrozumiałym i wyrazistym detalikiem, więc wzrok może trochę pojeździć po modelu, zanim zapozna się z całością. 4
benton Napisano 21 Wrzesień Autor Napisano 21 Wrzesień rendering w modo tego robota jest ładny, ale on zupełnie inaczej wygląda w painterze, a inaczej w modo. przeportowałem go do blendera i co się okazuje. blender wyrenderował go niemal identycznie jak painter, tylko że lepiej, ale wszystko jest zgodne z zamiarem twórcy. co się okazuje. dedukuję, że niestety ale modo już nawet nie jest kompatybilne z painterem, bo tekstur metallic i roughness zupełnie nie widać, nie da ich się tak ustawić, żeby wyszło jak w painterze, a color jeszcze sobie radzi, ale po oświetleniu hdrk-ą zupełnie sypie się jego barwa.
Mortom Napisano 21 Wrzesień Napisano 21 Wrzesień (edytowane) Przydała by sie jakaś miara skali. Bo nie wiem czy to mech wielkości bloku czy jest tylko nieco większy od człowieka? Materiał dość średnio się prezentuje. Albo ta perspektywa nieco ujmuje majestatyczności tej konstrukcji. Przydały by się jakieś okopcenia, ślady eksploatacji całego tego pojazdu itd. Na razie jest brudny ale w bardzo uporządkowany sposób. Brud ma swoje miejsca tam gdzie może się zbierać. U ciebie jest rozwalony jednomiernie. Jeśli to maszyna wojenna to powinna mieć jakieś oznaczenia jednostki czy chociaż barwy rozpoznawcze... Model robi wrażenie miniaturki właśnie przez takie rodzaj "malowania". Ubytki są gigantyczne tak jak czarne plamy. Posiedź nad tym jeszcze. Proponuję pooglądać jakieś refki wielkich maszyn górniczych aby zaobserwować jak tam sie brudek rozprowadza... ewentualnie duże samoloty wojskowe itd. itd. Edytowane 21 Wrzesień przez Mortom 1
michalo Napisano 21 Wrzesień Napisano 21 Wrzesień Opisy jak z chatugpt 😛 A modelik spoko. Fajny jest taki napakowany, masywny - gruby robot. Drugi render jestmmało czytelny
benton Napisano 26 Wrzesień Autor Napisano 26 Wrzesień to jest dobry plan, żeby głębiej zaaranżować te zabrudzenia, bo w przypadku tego robota wszystko jest rozłożone równomiernie i jednolicie, a faktycznie w rzeczywistości w maszynach są obszary, gdzie mniej lub bardziej ta farba odpada, jak i brud się kumuluje gdzieniegdzie intensywnie, a gdzieniegdzie wcale. ja i tak triumfuję, że teksturowanie z paintera będę miał wiernie odwzorowane w cycles, bo w modo to rendering wyszedł mi ładniej, ale to jest już miksowanie poza painterem i nie podoba mi się takie coś, że model się prezentuje totalnie inaczej niż w oryginale.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się