Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

dustwarden concept 6_web.jpg

Ilustracja osadzona w świecie Nelbarth – autorskim uniwersum typu gas-electric punk, łączącym elementy klasycznego science fiction, postapokalipsy oraz rytualnej symboliki.

To rzeczywistość kształtowana przez nanotechnologiczną czarną krew, symbiotyczne systemy i pozostałości wyższych cywilizacji, w której społeczeństwa funkcjonują w oparciu o archaiczne rytuały, biologiczne modyfikacje i technologię o nieznanym już pochodzeniu.

Opis ilustracji:

Przedstawiciel kasty nomadów znanych jako Strażnicy Pyłu, patrolujących bezkresne, toksyczne równiny — tereny burz piaskowych i zapomnianych ruin, gdzie dawna technologia wciąż drga pod powierzchnią ziemi.


Trwa w bezruchu, czujny i skupiony — jakby właśnie wyczuł obecność czegoś, co nigdy nie powinno się tu pojawić.

dustwarden concept 6_prev_web.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 419
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Fajna postać, ciekawy koncept. Już mi batmanem nie śmierdzi. Ale tło na którym go posadziłeś odstaje ze dwa levele jakością i to boli. 100 razy lepiej się prezentuje na tym obrazku poniżej i płaskim t

  • Tak, z tym upraszczaniem formy i odpuszczaniem detali mam jeszcze problem ;) Po prostu w moim odbiorze tej pracy zupełnie to nie przeszkadzało choć pewnie gdybym zrobił dłuższą przerwę od patrzenia na

Posted Images

Napisano

Fajna postać, ciekawy koncept. Już mi batmanem nie śmierdzi. Ale tło na którym go posadziłeś odstaje ze dwa levele jakością i to boli. 100 razy lepiej się prezentuje na tym obrazku poniżej i płaskim tle. Bolą zwłaszcza mgiełkowe dymki i ta skałka pionowa w tle. Zwłaszcza te czarne dziury w skale, niepotrzebne i mają za duży kontrast. Odwracają uwagę od postaci. Tam by można było to zdecydowanie mniejszą ilością kształtów opędzić, większym uproszczeniem/syntezą i lapidarnością. Te podłoże pod nim się broni, ale im wyżej tym gorzej. Szkoda, bo postać mega mi się podoba.

Edytowane przez kengi
dziury w skale

Napisano
  • Autor

Tak, z tym upraszczaniem formy i odpuszczaniem detali mam jeszcze problem ;)

Po prostu w moim odbiorze tej pracy zupełnie to nie przeszkadzało choć pewnie gdybym zrobił dłuższą przerwę od patrzenia na nią albo wrzucił do konsultacji jako WIP to bym to zauważył 😅

Dzięki za zwrócenie uwagi! No i cieszę się, że sama postać się podoba 😁

Edytowane przez Rotcore
błąd stylistyczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.