Napisano 6 Wrzesień 201014 l Uff, sporo tych stron zapisaliście. Ciekawy wątek oraz ciekawe pracki można tu znaleźć. Dzięki Marcin za scenki. Juz myślałem ze w żaden sposób nie uda mi sie protestować classroomu , ale na szczęście pod koniec Stormwind podlinkował scenkę ze strony everów : ) thx. Zatem wątek właśnie się subskrybnął i do dzieła. Pozdr. J
Napisano 8 Wrzesień 201014 l Myślałem ze lepiej mi idzie setupowanie i optymalizacja renderingu, ale jakoś nie ma zmiłuj . Będę miał do Was kilka pytań , ale tymczasem look at that stuff : 8.5h sie liczylo : ( Wiem ze wątek czasem przechodził kryzysy czy light jest ważniejsze czy GI i co jest tematem contestu , ale na pewno optymalizacja, a w tym wypadku była by bardzo wskazana. Swiatlo to v ray sun z automatycznie podpiętym Skyem , psyhiczna kamera, Irradiance verry high ( Czy ktoś łopatologicznie był by w stanie wyłożyć czym jest nrm threshold distance threshold i Color !? ) HS: 100 Interp:20 . Poprzedni test miałem z HS 80 chyba i wychdziły plamki. Secondary to Brut Force Subs 12 i 4 bounce. W Wątku ktoś sie dziwil dlaczego Brut na secondary ktoś używa, ze Brut tylko do exteriorow jest dobry. Ja sie nie znam kompletnie na LC wiec nie używam. Brut w kompletnie zamkniętym szczelnie pomieszczeniu daje ciekawe"efekty" kręcąc bouncami ale tez czasy rosną adekwatnie. Gdyby ktoś z Was miał dobre materiały o Light Cache lub chciał samemu opisać jego setupowanie, pewnie nie tylko ja bym na tym skorzystał. Wiem tylko że Passes daje się tyle ile jest proców / corów w komputerze. No i jeszcze Adaptive DMC 2 i 5 , clr thresh 0,02 a AA filter to area 1,5. Czy żeby rozjaśnić wnętrze tej klasy , trzeba się posłużyć dodatkowymi światłami w oknach lub sztucznym oświetleniem w głębi sceny ? Colour mapping u mnie to 1 1 Ten lekki noise na bieli myslicie ze pochodzi wlasnie z Bruta w scondary czy to noise threshold w settingsach ? Noise na krawędzi cieni od directa to podejrzewam ze w subdivisionsach v ray suna można zlikwidować, czy tak ? +zapomniałem dodać ze to quad q6600 z 4gb ramu liczył na starej i ciężkiej (30gb juz zajmuje) viscie ultimate 64. ++jeszcze jedno pytanie mam do znawcow tematu , czy należy coś zmieniać w ustawieniach v raya tam gdzie ustawia sie wielkośc bucketa , virtual frame buffer itp ? Nie wiem dlaczego, ale wiele moich renderów jest liczonych z ~756MB PHysical memory i ~600/700 virtual. Tu również był bym ogromnie wdzięczny za pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Edytowane 8 Wrzesień 201014 l przez Jim mee + , ++
Napisano 8 Wrzesień 201014 l habla babla : ) si , a do tego to nie takie zwykłe lenistwo że pytam ;) hieh serio Zakładkę se Spotem3d mam otwarta na bierząco ;) thx za adres any way. W końcu zrozumiem funkcje, chodzi mi tylko ze nie wszystko tam jest wytłumaczone w przystępny sposób. Na przykład tutorial gnomonow o oświetlaniu exteriorow czy interiorow oglądałem juz chyba 4 dosłownie cztery razy (exteriors) i za każdym razem wydaje mi się jakby Gość odkrywał przede mną na nowo Świat renderingu To dlatego ze odkrywając w necie dokładne działanie niektórych z opcji v raya, bardziej zrozumiałe staje sie dlaczego ktoś gdzieś ustawił inny threshold. Pisze to bo niedawno obejrzałem SUPER tuta z 3d dats , Image sampling / noise demistyfied.
Napisano 25 Wrzesień 201014 l staram się wyrobić sobie nawyk włączania renderu na noc aby zawsze jakiś obrazek mnie powitał po powrocie do pracy;) tu taki teścik starej sceny z innym podejściem do sun and sky
Napisano 31 Październik 201014 l Witam.Test classroom`a przedstawiam. Świecone tylko vray sun+sky(default settings) Mam kilka pytań do doświadczonych userów: 1.Nie wiem jak można pozbyć się przepaleń przy oknach przy zachowaniu dobrze doświetlonego wnętrza w środku. 2.Jak pozbyć się ziarnistości i niewywyrażnych konturów brył 3.Jak pozbyć sie efektu zabarwienia ściany podłogą? Edytowane 31 Październik 201014 l przez drumratio
Napisano 1 Listopad 201014 l Witam.Oto moje kolejne próby ujarzmienia światła.Inspirowałem się tutorialem z evermotion: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene Świecone 4 vray lightami w oknach i vraysun+sky Jeden obrazek jest z postpro w ps z narzuconym z nim blurem/dofem Czas=15 min Mój sprzęt : i7 920@4,2 Ghz 6GB ddr3 Pozdrawiam
Napisano 6 Luty 201114 l Ten wątek jest ciekawy, ale zanim go przeczytam to miną wieki. Edytowane 9 Luty 201114 l przez darrmtrade
Napisano 27 Czerwiec 201113 l stestowałem jeden z pomysłów na fizyczne światło volumetryczne w maxwellu. Tyle mi z tego wyszło. Żadnej postprodukcji.
Napisano 7 Kwiecień 201311 l Witajcie. Mam prośbę do Was, czy możecie wysłać mi na maila ([email protected]) bądź uaktualnić linki. Na chwilę obecną nie da się ściągnąć gotowych scen :(. Z góry dziękuje pozdrawiam Łukasz
Napisano 7 Kwiecień 201311 l Witajcie. Mam prośbę do Was, czy możecie wysłać mi na maila ([email protected]) bądź uaktualnić linki. Na chwilę obecną nie da się ściągnąć gotowych scen :(. Z góry dziękuje pozdrawiam Łukasz
Napisano 10 Lipiec 201311 l troche wyglada jak by noise był przez światło volumeryczne, czy może tak ma być?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto