Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Peter - zastanawiam sie nad twoją propozycja ;] ale potrzebuje wiecej detali ... i wciaz je szukam ... z drugiej strony chcial bym dac cos swojego ale chyba zwątpie ;]

 

exterior bedize zapewne na kononiec sondy ... czyli 9 marca

 

i tak wiem ze mnie zjedziesz jak dam tamtoto dlatego nie dam ;] choc na start rzeczywiscie to co mamy na mysli by pasowalo ;] tylko musze to doszpecić ;]

Napisano

>>CIACH

 

Zgodnie z życzeniem autora wątku usuwam całą tą bezcelową dyskusję.

 

pan Edek : Można się swobodnie wypowiedzieć, ale bardzo bym prosił aby były to wypowiedzi sensowne z których coś wynika.

Krytyka jak najbardziej, ale konstruktywna.

Napisano

mental ray

swiatla :mr area direct (multiplier 2,0) i do rozjasnienia freepoint (200cd)

 

GI

photons :100000, samples:100000, GI photons tylez samo

energy 250000, trace depth : wszedzie 8

fg nieuzywane

 

samples per pixel min 1 max 16

 

czas renderu 7 min 07 sec

Napisano

Zmusiłem się do nauki vraya. Oto efekt. Masa w tym niedociągnięć, jednak najbardizej drażniące są brudy na krawędziach, ustawienia irr. i lightmapy są wysokie, a tu wciąż takie rzeczy :/ Pewnie to coś oczywistego, ale sam na to nie wpadnę.

kuchnia2pd.jpg

Przerażający czas renderingu to efekt renderowania w rozdzielczości 800x600, przez przypadek :]

--

3 x vray light - plane

1 x target direct

irr (high) / lightmap (1500)

Napisano

jest tam 5 okien, bobby ;] tyle że trzy po lewej załatwiłem jednym plane'm bo i tak ich nie widać, tylko gi się odbija z tamtąd.

subd. dla vraylightów to chyba 12, przy czym zaznaczone store with irr. (chyba tak to się nazywało)

słoneczka nie widać, bo dałem zły stosunek multipli vraylightów do directa.

jutro jeszcze z tym powalczę

pozdro

Napisano

to subdivs 12 powinno wystarczyc... to pewnei wina light mapy :) za malo ja wygladziles;) niestety mam stara wersje vraya tylko i sie tym nie bawilem... jak bedziesz uzywal fotonow to ci moge wtedy cos doradzic ;) fotony tez sa dosyc szybkie... takze polecam:)

 

edit: a mi wystarczyly 2 vray lighty :)

Napisano

moja troche przyciemna wyszla ale ten babol za oknem swiatlo pozaslanial

hdri + target spot

i renderowane bez tych smiesznych czasteczek co niby odbijaja sie od scian ;)

Napisano

Peter - dzieki chlopie :P jeszcze nigdy sie tak nie brechtalem z mojej sceny ;];];];]

 

buhahahaha

 

a co do exterior ;] to jeszcze nie gotowe ;]

 

czekajcie cierpliwie a bedzie ...

Napisano

zmieniłem refleksy i dałem silniejszego directa....

 

ustawienia:

gi primary iradience map, sec quasi montecarlo

ustawinia praktycznie standardowe...

HSph. subdivs 15

Interp. samples 30

 

color maping exponential

Napisano

dłuzszy czs renderu, a ustawienia prawie takie same...

a wiec tak

pierwszy: | drugi:

rozdz 1000x750 | 1000x750

 

gi: |

on | on

 

primary irradience map (1,0), secondary quasi montecarlo (0,8)

 

color mapping:

exponential (1,0) (1,0)

 

qmc sampler:

standard

 

system - low priority (prcowałem w autocadzie)

 

irradience map:

medium | high

Hsph sub. 15 | 30

iterp. sampl. 30 | 60

mode: single frame

 

quasi montecarlo:

subdiv: 8 sec bounces 3

 

aa:

area filter area filter

Napisano

ja mam takie pytanie czy przypadkiem quasi montecarlo nie sluzy do outdurów ? ;)

zawsze mi sie wydawalo ze dziala na zasadzie samples per pixel ? czyli taki brutal force gi rendering ;)

 

ogolnie sie nieznam ale moze mi ktos powiedziec dlaczego ustawiacie kłasiego jako sekondery bałns ?

Napisano

od vraya 1.4+ jako sekondery daje lajtmape a w ostatnich lajtcache czy cahe jedno i to samo, quazi juz nie uzywam chociaz znaczacej roznicy nie widze ale sie poprostu nie znam [:

Napisano

Marcin niezle te renderki, troche przejarales w okolicach okien, pozatym zwiekszylbym sile swiatla slonecznego. Aha i jeszcze widac ze powylazilo ci ziarno :)

Napisano

Peter podaj ustawienia photonmapy :)

m.arc.in najfajnieszy te nco 2h sie renderowal i z lightmapa :) photonki trohe kijowo przy cornerach wyszly.

aha i zwieksz subdivs vray lighta bo ziarno za duze trohe.

Napisano

uprzejmie prosze szanowne grono o wziecie pod uwage ze to jedne z pierwszych fotonow jakie odwazylem sie puscic i wrazie jakichkolwiek niedociagniec prosze sie nie hamowac i jechac rowno.

Napisano

sprobuj na poczatek tak: convert i convex zaznacz, retrace trashhold na 0, max phhotons=0, max density=1 , search dist=5 jagby byla za duza plamka photonow to zmniejszaj max density, ja skonczylem na 0,5.

Napisano

No to teraz czas na mniem :). Ogolnie pierwszy powazniejszy render, start tutaj :).

 

http://www.mw4d.republika.pl/rn.jpg

 

Strasznie dlugo się kręcilo, ustawienia nikomu nie pomogą, bo som nubowskie ! :P. Ale co mi tam:

 

-Spot Light-

M. 3.0

Shadows Vray

Smooth / 20 Subdv

 

-Gi On-

Primary: Irradiance

Secondary: Photon Map (!?)

 

-Irradiance Map-

Medium

Hsp Subdv 40

Inter 20

 

-Color Mapping-

Hsv exponential

 

 

EDIT: Jak ustawic zeby nei bylo czarnego w oknach? :P

Pzdr.

Napisano

Witam wszystkich!!!

 

obserwuje wątek od dłuzszego czasu, i w końcu wypociłem jakiś renderek.

Ustawienia mr: - mogą byc jakies rozbierznosci bo część pisze z pamieci

 

GI

 

fotons: 10000

samples 100

reflection 5

geflaction 5

sum 5

 

FG

 

samples 1000

max radius 2,5

 

--------

ludzie remderujcie wiecej w mr bo nie mam na czym się wzorować :D

 

Pozdrawiam

Napisano

mam od samego poczatku grosse problem.

czemu ten mebel wisi w powietrzu?

probowalem wszystkiego i to nie kwestia fotonow bo wystarczy ze do swiezej sceny dam vraylight w okno wlacze gi i to samo. oczywiscie z fotonami to samo.

hilfe

Napisano

ja wstawiłem dodatkowo jeszcze area spota za oknem skierowanego prosto na kamere ze stozkiem rozwartym prawie do 180 stopni, i pozbyłem sie tego efektu, ale nie był on taki duzy jak uciebie.

Napisano

peter muler

 

zauważyłem taki problem z vrayem... jestem jego dosyć nowym użytkownikiem, przedtem uzywałem autocada z accurenderem...

jeśli masz ustawiony disp mod dla podłogi to obniży się ona o jakąś daną wartość...

i jeszcze czasem pojawia się taki błąd jak nie używa się innych świateł niz vray lights... poprostu nie ma cienia przy styku przedmiotu z podłogą, ale dlaczego?? nie wiem

Napisano

ustawienia jak w poprzednim z fotonami.... zmieniłem tylko subdivs dla vray lighta i zmiejszyłem jego moc... fotony ustawione tak samo jak poprzednio...

 

moim zdaniem najlepszy jaki udało mi się wytworzyć... i jest całkiem zadawalający...

 

bardzo dobry wątek ... dużo się przy okazji nauczyłem... poprzednio przed vrayem uzywalem autocada plus accurender w pracy i w domu maxa z brazilem... ale zawsze z nimi były problemy, accurender nie dawał zadowalajacych efektów... (podepne plik z accurendera), a brazil we wnatrzach był za wolny... teraz pracuje z vrayem w pracy i trzeba powiedzieć, że coraz bardziej jestem z niego zadowolony

 

z ta kuchnią udało mi się osiągnąć bardzo dobry czas 17 min przy low priority, przez cały czas pracowałem w innych prog. a efekt moim zdaniem jest całkiem całkiem...

 

pozdrawiam i życze kolejnych równie udanych wątków...

 

p.s. w razie czego prześle na maila zipa ze sceną i ustawieniami.... mój mail: [email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności