buczer Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 co z tym exteriorem? szykujesz juz cos ;) mam tylko cicha nadzieje ze nie domek do katalogu ;)
Marcin Napisano 5 Marzec 2005 Autor Napisano 5 Marzec 2005 Peter - zastanawiam sie nad twoją propozycja ;] ale potrzebuje wiecej detali ... i wciaz je szukam ... z drugiej strony chcial bym dac cos swojego ale chyba zwątpie ;] exterior bedize zapewne na kononiec sondy ... czyli 9 marca i tak wiem ze mnie zjedziesz jak dam tamtoto dlatego nie dam ;] choc na start rzeczywiscie to co mamy na mysli by pasowalo ;] tylko musze to doszpecić ;]
buczer Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 dawaj swoje. obiecuje siedziec cicho i pokornie renderowac ;)
Batou Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 >>CIACH Zgodnie z życzeniem autora wątku usuwam całą tą bezcelową dyskusję. pan Edek : Można się swobodnie wypowiedzieć, ale bardzo bym prosił aby były to wypowiedzi sensowne z których coś wynika. Krytyka jak najbardziej, ale konstruktywna.
Bobby_digital Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Peter_muler mam wrazenie ze chyba sie nie nameczyles specjalnie przy tym renderze, moze bys sie skusil na photorealistic tez ? :)
pan Edek Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 Fantastyczne pracki, Panowie macie klase!!powodzenia:)
maciekG Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 mental ray swiatla :mr area direct (multiplier 2,0) i do rozjasnienia freepoint (200cd) GI photons :100000, samples:100000, GI photons tylez samo energy 250000, trace depth : wszedzie 8 fg nieuzywane samples per pixel min 1 max 16 czas renderu 7 min 07 sec
Bobby_digital Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 Delone traingulation :) poltorej godzinki tylko sie renderowalo :) tzn liczylo maciekG - szybko tylko sciany strasznie brudne sa :)
Salvator Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 Zmusiłem się do nauki vraya. Oto efekt. Masa w tym niedociągnięć, jednak najbardizej drażniące są brudy na krawędziach, ustawienia irr. i lightmapy są wysokie, a tu wciąż takie rzeczy :/ Pewnie to coś oczywistego, ale sam na to nie wpadnę. Przerażający czas renderingu to efekt renderowania w rozdzielczości 800x600, przez przypadek :] -- 3 x vray light - plane 1 x target direct irr (high) / lightmap (1500)
Bobby_digital Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 a ile subdivs dales dla vraylightow ? i czemu 3 az jak dwa okna tylko sa :) a tego directa to ledwo co widac.
Salvator Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 jest tam 5 okien, bobby ;] tyle że trzy po lewej załatwiłem jednym plane'm bo i tak ich nie widać, tylko gi się odbija z tamtąd. subd. dla vraylightów to chyba 12, przy czym zaznaczone store with irr. (chyba tak to się nazywało) słoneczka nie widać, bo dałem zły stosunek multipli vraylightów do directa. jutro jeszcze z tym powalczę pozdro
Bobby_digital Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 to subdivs 12 powinno wystarczyc... to pewnei wina light mapy :) za malo ja wygladziles;) niestety mam stara wersje vraya tylko i sie tym nie bawilem... jak bedziesz uzywal fotonow to ci moge wtedy cos doradzic ;) fotony tez sa dosyc szybkie... takze polecam:) edit: a mi wystarczyly 2 vray lighty :)
buczer Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 moja troche przyciemna wyszla ale ten babol za oknem swiatlo pozaslanial hdri + target spot i renderowane bez tych smiesznych czasteczek co niby odbijaja sie od scian ;)
Bobby_digital Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 hmmm :/ inne to to jakies. ale ciezko mi konkretnie powiedziec dlaczego.
buczer Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 pozwol ze ja odpowiem: jak bylo jasno to wyszly wszystki niedociagniecia i brak umiejetnosci.
Bobby_digital Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 powiedz w czym problem, nie wstydz sie. Pomozemy Ci :)
Marcin Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 Peter - dzieki chlopie :P jeszcze nigdy sie tak nie brechtalem z mojej sceny ;];];];] buhahahaha a co do exterior ;] to jeszcze nie gotowe ;] czekajcie cierpliwie a bedzie ...
polka dot Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 no z takim widokiem za oknem to bym z glodu umarl, dobre peter [: Marcin czekamy i juz sie doczekac nie mozemy [: dobranos
Baton Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 I ja sprobowalem swoich sil z nowa scena. Irradiance + lightmap. Color mapping: exponential
buczer Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 wlaczylem fotony ale nie do konca chca mnie sluchac. siakies smieci wyskoczyly :/
m.arc.in Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 zmieniłem refleksy i dałem silniejszego directa.... ustawienia: gi primary iradience map, sec quasi montecarlo ustawinia praktycznie standardowe... HSph. subdivs 15 Interp. samples 30 color maping exponential
m.arc.in Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 dłuzszy czs renderu, a ustawienia prawie takie same... a wiec tak pierwszy: | drugi: rozdz 1000x750 | 1000x750 gi: | on | on primary irradience map (1,0), secondary quasi montecarlo (0,8) color mapping: exponential (1,0) (1,0) qmc sampler: standard system - low priority (prcowałem w autocadzie) irradience map: medium | high Hsph sub. 15 | 30 iterp. sampl. 30 | 60 mode: single frame quasi montecarlo: subdiv: 8 sec bounces 3 aa: area filter area filter
KLICEK Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 ja mam takie pytanie czy przypadkiem quasi montecarlo nie sluzy do outdurów ? ;) zawsze mi sie wydawalo ze dziala na zasadzie samples per pixel ? czyli taki brutal force gi rendering ;) ogolnie sie nieznam ale moze mi ktos powiedziec dlaczego ustawiacie kłasiego jako sekondery bałns ?
polka dot Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 od vraya 1.4+ jako sekondery daje lajtmape a w ostatnich lajtcache czy cahe jedno i to samo, quazi juz nie uzywam chociaz znaczacej roznicy nie widze ale sie poprostu nie znam [:
Baton Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Marcin niezle te renderki, troche przejarales w okolicach okien, pozatym zwiekszylbym sile swiatla slonecznego. Aha i jeszcze widac ze powylazilo ci ziarno :)
Bobby_digital Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Peter podaj ustawienia photonmapy :) m.arc.in najfajnieszy te nco 2h sie renderowal i z lightmapa :) photonki trohe kijowo przy cornerach wyszly. aha i zwieksz subdivs vray lighta bo ziarno za duze trohe.
buczer Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 uprzejmie prosze szanowne grono o wziecie pod uwage ze to jedne z pierwszych fotonow jakie odwazylem sie puscic i wrazie jakichkolwiek niedociagniec prosze sie nie hamowac i jechac rowno.
Bobby_digital Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 sprobuj na poczatek tak: convert i convex zaznacz, retrace trashhold na 0, max phhotons=0, max density=1 , search dist=5 jagby byla za duza plamka photonow to zmniejszaj max density, ja skonczylem na 0,5.
Salvator Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Hmm.. taki drafcik z fotonkami, podobają mi się. Gdyby zwiększyć to i owo w irr, to można by uznać poniższy obrazek za satysfakcjonujący.
Ufooox Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 No to teraz czas na mniem :). Ogolnie pierwszy powazniejszy render, start tutaj :). http://www.mw4d.republika.pl/rn.jpg Strasznie dlugo się kręcilo, ustawienia nikomu nie pomogą, bo som nubowskie ! :P. Ale co mi tam: -Spot Light- M. 3.0 Shadows Vray Smooth / 20 Subdv -Gi On- Primary: Irradiance Secondary: Photon Map (!?) -Irradiance Map- Medium Hsp Subdv 40 Inter 20 -Color Mapping- Hsv exponential EDIT: Jak ustawic zeby nei bylo czarnego w oknach? :P Pzdr.
AGmakonts Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 mw4d --> troszke płasko to wygląda ale i tak nie najgorzej
Ser Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Witam wszystkich!!! obserwuje wątek od dłuzszego czasu, i w końcu wypociłem jakiś renderek. Ustawienia mr: - mogą byc jakies rozbierznosci bo część pisze z pamieci GI fotons: 10000 samples 100 reflection 5 geflaction 5 sum 5 FG samples 1000 max radius 2,5 -------- ludzie remderujcie wiecej w mr bo nie mam na czym się wzorować :D Pozdrawiam
buczer Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 mam od samego poczatku grosse problem. czemu ten mebel wisi w powietrzu? probowalem wszystkiego i to nie kwestia fotonow bo wystarczy ze do swiezej sceny dam vraylight w okno wlacze gi i to samo. oczywiscie z fotonami to samo. hilfe
buczer Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 jedno i w oknie tak jak pisalem w porzednim poscie.
Ser Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 ja wstawiłem dodatkowo jeszcze area spota za oknem skierowanego prosto na kamere ze stozkiem rozwartym prawie do 180 stopni, i pozbyłem sie tego efektu, ale nie był on taki duzy jak uciebie.
m.arc.in Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 peter muler zauważyłem taki problem z vrayem... jestem jego dosyć nowym użytkownikiem, przedtem uzywałem autocada z accurenderem... jeśli masz ustawiony disp mod dla podłogi to obniży się ona o jakąś daną wartość... i jeszcze czasem pojawia się taki błąd jak nie używa się innych świateł niz vray lights... poprostu nie ma cienia przy styku przedmiotu z podłogą, ale dlaczego?? nie wiem
m.arc.in Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 ustawienia jak w poprzednim z fotonami.... zmieniłem tylko subdivs dla vray lighta i zmiejszyłem jego moc... fotony ustawione tak samo jak poprzednio... moim zdaniem najlepszy jaki udało mi się wytworzyć... i jest całkiem zadawalający... bardzo dobry wątek ... dużo się przy okazji nauczyłem... poprzednio przed vrayem uzywalem autocada plus accurender w pracy i w domu maxa z brazilem... ale zawsze z nimi były problemy, accurender nie dawał zadowalajacych efektów... (podepne plik z accurendera), a brazil we wnatrzach był za wolny... teraz pracuje z vrayem w pracy i trzeba powiedzieć, że coraz bardziej jestem z niego zadowolony z ta kuchnią udało mi się osiągnąć bardzo dobry czas 17 min przy low priority, przez cały czas pracowałem w innych prog. a efekt moim zdaniem jest całkiem całkiem... pozdrawiam i życze kolejnych równie udanych wątków... p.s. w razie czego prześle na maila zipa ze sceną i ustawieniami.... mój mail: [email protected]
m.arc.in Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 hm... jednak trzeba by popracowac nad ty,i fotonami.. narozniki wyglądają średnio...
krzysiek_gfx Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 A tutaj moj maly tescik wyrendrerowany uzywajac Finalrender st1. Czas 4:30s na Athlon64 2800. Jesli kogos zainteresuja ustawienia to prosze pisac.
Bobby_digital Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 peter to kwestia irr mapy. napewno nie podnosiles interpolation samples ? bo im wiecej dasz tym bardziej Ci rozmazuje GI. salvator podkrec irr mape bo wszystkie cienie masz rozmazane :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się