F/X Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Taka oto pracka. Jeszcze wiele rzeczy nie jest zrobionych ale może kidyś je zrobię:) Dobra, a teraz podsówajcie pomysły bo moje się już wyczerpały
Marcin Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 hmm za bardzo kłębiste .... te kłęby ognia powinny byc wieksze a nie takie male i w takiej ilosci ... popraw temat poza tym ;)
polka dot Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 przy tak silnym wybuchu idzie fala uderzeniowa kilka metrow przed ogniem ktora wyrywa wszystko ze scian, jakis motion blur tez potrzebny i to co wyzej.
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 nie wiem czym robiłeś ogień ale nie wygląda on najciekawiej (jak płonąca gąbka kąpielowa) po za tym nie popracowałeś dobrze nad texturkami, sam model też na samych primitywach oświetlenie też martwe... ogólnie nie dobrze. :( ładny pomysł ale sporo popracuj nad scenką
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Wybuch robiony był aftrburnem, Render Scalinem,Oświetlenie jest bardzo skromne rzeby zmniejszyć czas renderingu(mam zrobioną też tą wersię bardziej rozwinitą),tekstury nie są skończone, a ogień:( Pracuję nad nim dniamy ale efekty są marne
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Mam problem z afterburne. A mianowicie: afterburn jest jako environment i teraz nie da się dać na niego blura i zrenderować mentalem. Macie jakieś pomysły?
Predator Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 heh wlasnie mam tez pytanie jesli juz tu porszylem afterburna czy jest jakis inny plugin od ognia dymu procz partykli maxowych ktory by dzialal pod mentalem bo wlasnie afterburn niedziala:/
Marcin Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Aura produkcji chaosów ;) tych od v-raya ;)
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 troszeczkę lepiej ale nadal brakuje mi dynamiki w scenie... może dodaj jeszcze jakiś podmuch wyprzedzający tą kulę ognia? jakieś fruwające przedmioty, kawałki rur i czegoś tam jeszcze? lepsze by hbyło umieszczenie kamery pośrodku sceny tuż nad podłogą bo tak w rogu to jakoś mi nie pasuje...
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Żeby była dynamika to musi być motion blur, którego nie da się dać na ogięń. A co do tych kawałków to doskonały pomysł.Jeszcze diś spróbuje coś dodać:) P.s O co ci chodziło z tą chmurą ba jakoś nie bardzo umiem sobie ją wyobrazić
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 nie mówie o ogniu! dodaj blura na całą scenkę zgodnie z trajektorią ruchu ognia. lekkie poruszenie elemntów powinno dodać dynamiki scenie ----AHTUNG---- he he! to mój 400 post :D
asblaze Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 tweety... pamiętaj... nie ilość sie liczy.... a jakosć :)
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 tweety... pamiętaj... nie ilość sie liczy.... a jakosć :) u mnie każda ilość to wzorowa jakość. po prostu kup to a twoje życie będzie lepsze i bielsze! :D a co do senki to jeszcze jedno: nie lepiej by było coś wysadzić zamiast pokazywac kulę ognia w korytarzu??
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Tą scene potraktowałem jako trening afterburna. Więc odpowiedź brzmi nie. p.s A co do jakości;) 400 postów na karku,a tylko jedna praca wystawiona na forum.
Ania Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Mam problem z afterburne. A mianowicie: afterburn jest jako environment i teraz nie da się dać na niego blura i zrenderować mentalem. Macie jakieś pomysły? rozumiem ze renderujesz scanlinem? tam tez jest motionblur. kliknij prawym na jakis objekt => properties => Motion blur (na dole z prawej) => enabled i object. potem w okienku gdzie ustawiasz opcje renderingu, pod "renderer" ustawiasz opcje Object motion blur (przez ile klatek itp).
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Ale afterburn troche inaczej działa. Tak się nie da zrobić bo bym już dawno tak zrobił
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 p.s A co do jakości;) 400 postów na karku,a tylko jedna praca wystawiona na forum. ---edit--- usunołem bo nie zauważyłem " ;) " w twoim poście: a co do tego to: tak to jest jak się ma królika ;)
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 1.i tak nie zdążyłem przeczytać:P 2.no to macie pomysły co do tego blura
asblaze Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 jasne..... nawet kilka.... Walcz ;) 1. przy efektach o ile pamietam mozesz włączycblura..... nawet radialnego ze wskazaniem jakiegosobiektu jako centrum... 2. Możesz nadać jakiemuś emiterowi blura i wyrzucić go z cetrtrum explocji.... Powinien rozmyć obrazek... 3. możesz wrzucić obrazek do PS... i zastosowac filtr... albo rozmazać po prostu PLACEM... 4. możęsz rozmuc materiały Afterburna (tutaj strzelam bo AB w ogle nie znam) 5. możesz wprowadzić jakiś dym. blurujący ogień... 6. mozesz poruszuc kamerę i jej nadac MB.. będzie fajny efekt 7... ZACZĄC OD PODSTAW NAUKĘ .... bo wstyd zę nie znasz żadnego z nich a nie rzucasz się na głeboka wodę ;) Pozdrawiam.. :) PS.... obejrzyj dokładnei scene z matrixa.... jak Wybucha winda.... super referka ;)
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 hmmmm... Psichiczna podpora też jest ważna:)
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 no nie wiem czy "psichiczna" ale napewno psychiczna coś pomoże :P
F/X Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Nie wtym rzecz że nie nieznam ale w tym że w przypadku AB to nie działa(tylko trik z kamerą i za co jestem ci wdzięczny). A ps się dopiero uczę:)
asblaze Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Wiem..... wiem man.... dlatego napisałem... uwierz mi... że ja też ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się