Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne fajne:).tylko brzuch za bardzo chudy,szyja tesh chyba ze to taki cień i ta płachta kratka powinna być moim zdaniemna ukos. Czyli ogólnie możesz wystawić na sprzedaż za skromne 15 mln,:).

Napisano

Ten pelerynokaptur zdaje mi się jakby był z papieru. Nie dało by się jakoś to zmienić. Poza tym bardzo fajnie.

Napisano

powiem ci ze jak na taki czas do postac berdzo ladnie zrobiona, a co do chudosci i grubosci to kwestia konceptu zdaje sie wiec mi nie przeszkadza, ma swoj klimat

Napisano

mogles pokazac model tak jak rzeczywiscie on wygladac ma w grze czyli bez GI i tych dodatkowych siwatel.

 

ile ona ma faceow ?

Napisano

...modelik fajny ale przy tym świetle ciężko ocenić texturki , no chyba że w gierce też bedzie prerendering .. ???

Napisano

Możesz podać ile ma trójkątów bo niestety poligony niedokładnie określają złożoność siatki (każdy obiekt można sprowadzić do 1 poligona). Przyłączam się do powyższej prośby o render z jednym światłem bez „szpanerskich” cieni, bumpów itp. W narzutce źle rozkłada się struktura materiału, brak symulacji fałd światłocieniem oraz imho faktura jakaś za gruba i nieteges. Pozdrawiam.

Napisano

hmmm jakos sztucznie wygladaja te texturki. Co do tej plachty na glowie to lepiej bylo by najpier zrobic plane i nalozyc na niego texture a dopiero pozniej uformowac ja w ten "kaptur" bo teraz jest zle "zaznaczona faktura materialu" (nie wiem dokladnie jak to sie nazywa ale moze domyslicie sie o co chodzi :P) no i przydalo by sie na texturze narysowac jakies zagnioty i sfaldowania materialu, pozdro

Napisano
Animator go z tego co wiem także już zrigował i animuje obecnie.

 

pokażesz jak ją zrigował i samą animację??

Napisano

Lepiej nieraz dluzej przysiedziec i zrobic porzadna postac.. 6 godzin to nic.. dlateogo wyglada jak wyglada.. chociaz nie sadze abys zrobil to w 6h od zera ;) model mapownie textury :)...Textury praktycznie zadne.tzn nalozone zwykle gotowe scany wiec tu sie nie dziwie ze szybko natomiast model ma pewnie wiecej niz 2k trojkatow bo to widac - zapewne patrzyles na polygony.. pozatym cala masa zbednych polygonow.. wrecz ogromna! :)..i spokojnie moglbys ten model zjechac do 1000 trojkatow ;) - duuuzo pracy przed toba.. powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Thx za wszelkie uwagi.

Postać ma 1100 poly i 2300 trrójkątów (mogłem wykożystać do 2500)

MaggeM - jak sam zauważyłeś 6h to nic - ale NIESTETY musiałem to w takim czasie zrobić, więc jest jak jest chociaż i tak chyba nie jest fatalnie skoro klientowi się podoba.

Z drugiej strony to nie tłumaczenie dla mnie bym się tym bronił - dlatego w wolnym czasie jeszcze się tym pobawię (tekstura) + pokradę spokojnie ścianki w wielu miejscach.

Obecnie właśnie tekstura nie ma fałd/zagięć jak i innych detali (właściwie podstawowe faktury) na co czas niestety nie pozwolił.

Tweety - niestety nie jestem do tego upoważniony.

Napisano

O w morde, Maggem Ty zyjesz?? Hehe myslalem ze ducha juz wyzionales;). Ale nie bede robil off'a. W sujmie zgodze sie z przed mowcami w kwestiach :

- spokojnie mozesz uciac poly z niej

-txt do poprawy

Co prawda wyglada dla mnie jak jakas Maryja czy cus, ale mimo tego :

+ za charakter postaci (troche to dziwnie brzmi, ale ma swoj klimat).

Po za tym , moze jakas drewniana laska?/ Owieczka ... ech rozmarzylem sie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności