Napisano 29 Listopad 200420 l Fajne fajne:).tylko brzuch za bardzo chudy,szyja tesh chyba ze to taki cień i ta płachta kratka powinna być moim zdaniemna ukos. Czyli ogólnie możesz wystawić na sprzedaż za skromne 15 mln,:).
Napisano 29 Listopad 200420 l Ten pelerynokaptur zdaje mi się jakby był z papieru. Nie dało by się jakoś to zmienić. Poza tym bardzo fajnie.
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor Model już parę dni temu oddany. Animator go z tego co wiem także już zrigował i animuje obecnie. A, ja robie pozostałe modele jakie jeszcze pozostały.
Napisano 29 Listopad 200420 l powiem ci ze jak na taki czas do postac berdzo ladnie zrobiona, a co do chudosci i grubosci to kwestia konceptu zdaje sie wiec mi nie przeszkadza, ma swoj klimat
Napisano 29 Listopad 200420 l mogles pokazac model tak jak rzeczywiscie on wygladac ma w grze czyli bez GI i tych dodatkowych siwatel. ile ona ma faceow ?
Napisano 29 Listopad 200420 l ...modelik fajny ale przy tym świetle ciężko ocenić texturki , no chyba że w gierce też bedzie prerendering .. ???
Napisano 29 Listopad 200420 l Możesz podać ile ma trójkątów bo niestety poligony niedokładnie określają złożoność siatki (każdy obiekt można sprowadzić do 1 poligona). Przyłączam się do powyższej prośby o render z jednym światłem bez „szpanerskich” cieni, bumpów itp. W narzutce źle rozkłada się struktura materiału, brak symulacji fałd światłocieniem oraz imho faktura jakaś za gruba i nieteges. Pozdrawiam.
Napisano 30 Listopad 200420 l hmmm jakos sztucznie wygladaja te texturki. Co do tej plachty na glowie to lepiej bylo by najpier zrobic plane i nalozyc na niego texture a dopiero pozniej uformowac ja w ten "kaptur" bo teraz jest zle "zaznaczona faktura materialu" (nie wiem dokladnie jak to sie nazywa ale moze domyslicie sie o co chodzi :P) no i przydalo by sie na texturze narysowac jakies zagnioty i sfaldowania materialu, pozdro
Napisano 30 Listopad 200420 l Animator go z tego co wiem także już zrigował i animuje obecnie. pokażesz jak ją zrigował i samą animację??
Napisano 30 Listopad 200420 l Lepiej nieraz dluzej przysiedziec i zrobic porzadna postac.. 6 godzin to nic.. dlateogo wyglada jak wyglada.. chociaz nie sadze abys zrobil to w 6h od zera ;) model mapownie textury :)...Textury praktycznie zadne.tzn nalozone zwykle gotowe scany wiec tu sie nie dziwie ze szybko natomiast model ma pewnie wiecej niz 2k trojkatow bo to widac - zapewne patrzyles na polygony.. pozatym cala masa zbednych polygonow.. wrecz ogromna! :)..i spokojnie moglbys ten model zjechac do 1000 trojkatow ;) - duuuzo pracy przed toba.. powodzenia :)
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor Thx za wszelkie uwagi. Postać ma 1100 poly i 2300 trrójkątów (mogłem wykożystać do 2500) MaggeM - jak sam zauważyłeś 6h to nic - ale NIESTETY musiałem to w takim czasie zrobić, więc jest jak jest chociaż i tak chyba nie jest fatalnie skoro klientowi się podoba. Z drugiej strony to nie tłumaczenie dla mnie bym się tym bronił - dlatego w wolnym czasie jeszcze się tym pobawię (tekstura) + pokradę spokojnie ścianki w wielu miejscach. Obecnie właśnie tekstura nie ma fałd/zagięć jak i innych detali (właściwie podstawowe faktury) na co czas niestety nie pozwolił. Tweety - niestety nie jestem do tego upoważniony.
Napisano 30 Listopad 200420 l O w morde, Maggem Ty zyjesz?? Hehe myslalem ze ducha juz wyzionales;). Ale nie bede robil off'a. W sujmie zgodze sie z przed mowcami w kwestiach : - spokojnie mozesz uciac poly z niej -txt do poprawy Co prawda wyglada dla mnie jak jakas Maryja czy cus, ale mimo tego : + za charakter postaci (troche to dziwnie brzmi, ale ma swoj klimat). Po za tym , moze jakas drewniana laska?/ Owieczka ... ech rozmarzylem sie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto