Christian Noir Stein Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Poly - 1,100 Tekstura - 1x 512x512 Czas - 6h (włącznie z teksturą)
Dracools Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Fajne fajne:).tylko brzuch za bardzo chudy,szyja tesh chyba ze to taki cień i ta płachta kratka powinna być moim zdaniemna ukos. Czyli ogólnie możesz wystawić na sprzedaż za skromne 15 mln,:).
conraderro Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Ten pelerynokaptur zdaje mi się jakby był z papieru. Nie dało by się jakoś to zmienić. Poza tym bardzo fajnie.
haliq Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 możesz dać zbilżenie na twarz? będziesz to rigował?
Christian Noir Stein Napisano 29 Listopad 2004 Autor Napisano 29 Listopad 2004 Model już parę dni temu oddany. Animator go z tego co wiem także już zrigował i animuje obecnie. A, ja robie pozostałe modele jakie jeszcze pozostały.
Hatred Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 powiem ci ze jak na taki czas do postac berdzo ladnie zrobiona, a co do chudosci i grubosci to kwestia konceptu zdaje sie wiec mi nie przeszkadza, ma swoj klimat
Christian Noir Stein Napisano 29 Listopad 2004 Autor Napisano 29 Listopad 2004 Ok tutaj jeszcze siatka:
Petrik Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 mogles pokazac model tak jak rzeczywiscie on wygladac ma w grze czyli bez GI i tych dodatkowych siwatel. ile ona ma faceow ?
spinoza Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 ...modelik fajny ale przy tym świetle ciężko ocenić texturki , no chyba że w gierce też bedzie prerendering .. ???
Raven Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Możesz podać ile ma trójkątów bo niestety poligony niedokładnie określają złożoność siatki (każdy obiekt można sprowadzić do 1 poligona). Przyłączam się do powyższej prośby o render z jednym światłem bez „szpanerskich” cieni, bumpów itp. W narzutce źle rozkłada się struktura materiału, brak symulacji fałd światłocieniem oraz imho faktura jakaś za gruba i nieteges. Pozdrawiam.
Gość jagi Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 hmmm jakos sztucznie wygladaja te texturki. Co do tej plachty na glowie to lepiej bylo by najpier zrobic plane i nalozyc na niego texture a dopiero pozniej uformowac ja w ten "kaptur" bo teraz jest zle "zaznaczona faktura materialu" (nie wiem dokladnie jak to sie nazywa ale moze domyslicie sie o co chodzi :P) no i przydalo by sie na texturze narysowac jakies zagnioty i sfaldowania materialu, pozdro
tweety Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Animator go z tego co wiem także już zrigował i animuje obecnie. pokażesz jak ją zrigował i samą animację??
Hatred Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 no to jak wreszcie jest 1100 trojkatow czy facow?
MaggeM Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Lepiej nieraz dluzej przysiedziec i zrobic porzadna postac.. 6 godzin to nic.. dlateogo wyglada jak wyglada.. chociaz nie sadze abys zrobil to w 6h od zera ;) model mapownie textury :)...Textury praktycznie zadne.tzn nalozone zwykle gotowe scany wiec tu sie nie dziwie ze szybko natomiast model ma pewnie wiecej niz 2k trojkatow bo to widac - zapewne patrzyles na polygony.. pozatym cala masa zbednych polygonow.. wrecz ogromna! :)..i spokojnie moglbys ten model zjechac do 1000 trojkatow ;) - duuuzo pracy przed toba.. powodzenia :)
Christian Noir Stein Napisano 30 Listopad 2004 Autor Napisano 30 Listopad 2004 Thx za wszelkie uwagi. Postać ma 1100 poly i 2300 trrójkątów (mogłem wykożystać do 2500) MaggeM - jak sam zauważyłeś 6h to nic - ale NIESTETY musiałem to w takim czasie zrobić, więc jest jak jest chociaż i tak chyba nie jest fatalnie skoro klientowi się podoba. Z drugiej strony to nie tłumaczenie dla mnie bym się tym bronił - dlatego w wolnym czasie jeszcze się tym pobawię (tekstura) + pokradę spokojnie ścianki w wielu miejscach. Obecnie właśnie tekstura nie ma fałd/zagięć jak i innych detali (właściwie podstawowe faktury) na co czas niestety nie pozwolił. Tweety - niestety nie jestem do tego upoważniony.
Por@szek Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 O w morde, Maggem Ty zyjesz?? Hehe myslalem ze ducha juz wyzionales;). Ale nie bede robil off'a. W sujmie zgodze sie z przed mowcami w kwestiach : - spokojnie mozesz uciac poly z niej -txt do poprawy Co prawda wyglada dla mnie jak jakas Maryja czy cus, ale mimo tego : + za charakter postaci (troche to dziwnie brzmi, ale ma swoj klimat). Po za tym , moze jakas drewniana laska?/ Owieczka ... ech rozmarzylem sie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się