Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam wszytkich. To moj pierwszy post na forum, wiec lekki stres, ale do rzeczy. Do sceny z tutoriala http://www.splutterfish.com/sf/contrib/tutorials/gabry_hdri_tut/_contents/index.html wrzucilem swoj obiekt zegarka. Wszytkie usatwienia sa takie jak w tym totorialu. Zmienil sie jedynie obiekt z pierscionka na zegarek oraz katy ustawienia kamery. Po wyrenderowaniu w miejscach, ktore zaznaczylem robia sie takie bugi, jakby piksele. Dodam tylko ze so one bardziej widoczne niz na screenach, ktore zamiescilem, gdyz sa one juz zedytowane w PSie. Blagam pomozcie, bo nie wiem w czym tkwi przyczyna.

 

pozdro dla wszytkich

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 800
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

szczerze mowiac to nie wyglada to na buga ... tylko na mapke hdri w niskiej rozdzielczosci ...

 

sprobuj innej mapy i zobacz czy nie bedzie lepiej ...

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

zipper dzieki, swoim postem przywrociles mi wiare w ludzi, bo juz myslalem ze nikt nie bedzie w stanie mi pomoc. Miales racje mapa HDR otoczenia miala za niska rozdzialke, zmienilem ja na wieksza i pomoglo :)). jeszcze raz wielkie dzieki.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności