Napisano 13 Grudzień 200420 l witam wszytkich. To moj pierwszy post na forum, wiec lekki stres, ale do rzeczy. Do sceny z tutoriala http://www.splutterfish.com/sf/contrib/tutorials/gabry_hdri_tut/_contents/index.html wrzucilem swoj obiekt zegarka. Wszytkie usatwienia sa takie jak w tym totorialu. Zmienil sie jedynie obiekt z pierscionka na zegarek oraz katy ustawienia kamery. Po wyrenderowaniu w miejscach, ktore zaznaczylem robia sie takie bugi, jakby piksele. Dodam tylko ze so one bardziej widoczne niz na screenach, ktore zamiescilem, gdyz sa one juz zedytowane w PSie. Blagam pomozcie, bo nie wiem w czym tkwi przyczyna. pozdro dla wszytkich
Napisano 14 Grudzień 200420 l szczerze mowiac to nie wyglada to na buga ... tylko na mapke hdri w niskiej rozdzielczosci ... sprobuj innej mapy i zobacz czy nie bedzie lepiej ... pozdrawiam
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor zipper dzieki, swoim postem przywrociles mi wiare w ludzi, bo juz myslalem ze nikt nie bedzie w stanie mi pomoc. Miales racje mapa HDR otoczenia miala za niska rozdzialke, zmienilem ja na wieksza i pomoglo :)). jeszcze raz wielkie dzieki. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto