Pawelkos Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 witam wszytkich. To moj pierwszy post na forum, wiec lekki stres, ale do rzeczy. Do sceny z tutoriala http://www.splutterfish.com/sf/contrib/tutorials/gabry_hdri_tut/_contents/index.html wrzucilem swoj obiekt zegarka. Wszytkie usatwienia sa takie jak w tym totorialu. Zmienil sie jedynie obiekt z pierscionka na zegarek oraz katy ustawienia kamery. Po wyrenderowaniu w miejscach, ktore zaznaczylem robia sie takie bugi, jakby piksele. Dodam tylko ze so one bardziej widoczne niz na screenach, ktore zamiescilem, gdyz sa one juz zedytowane w PSie. Blagam pomozcie, bo nie wiem w czym tkwi przyczyna. pozdro dla wszytkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 szczerze mowiac to nie wyglada to na buga ... tylko na mapke hdri w niskiej rozdzielczosci ... sprobuj innej mapy i zobacz czy nie bedzie lepiej ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2004 zipper dzieki, swoim postem przywrociles mi wiare w ludzi, bo juz myslalem ze nikt nie bedzie w stanie mi pomoc. Miales racje mapa HDR otoczenia miala za niska rozdzialke, zmienilem ja na wieksza i pomoglo :)). jeszcze raz wielkie dzieki. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się