ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Share Napisano 16 Grudzień 2004 Mam problem.. Niby sprawa prosta... Otoz mam box, (6 polygonow, po jednym na kazda scianke) i chce aby w tym poxie byla dziura, np. w ksztalcie walca (moze przebijac go na wylot)... jak zrobie to booleanem to mi sie siatka krzaczy, dodaje dodatkowe face niepotrzebnie i wogole... jak to zrobic aby bylo ladnie i przyjemnie? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 16 Grudzień 2004 Share Napisano 16 Grudzień 2004 mow prawde, jak robisz boleana w boxie ( takim ktorego od razu stworzyles to nic sie nie kaszani) , a ty robisz boleana w czyms co juz bylo wczesniej boleanowane i sie kaszani ajjt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2004 Dobra... Chodzi o to ze: mam jakis tam obiekt (na obrazku ponizej zaznaczony ten po lewej). Od tego obiektu chce odjac ten zaznaczony na srodkowym obrazku... Natomiast wychodza mi glupoty (na rysunku po prawej), zmodyfikowana siatka, bez sensu, rozwalaja sie literki itp. itd... W sumie wpadlem jeszcze na jeden pomysl i jezeli to ruszy i zadziala to pozostawie swoja wiedze bez komentarza ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2004 Stworzylem zwyklego boxa, nastepnie cylinder, skopiowalem ten cylinder kilka razy i na kilkanascie roznych sposob probowalem od tego boxa odjac te cylindry, ale za kazdym razem mesh boxa sie krzaczy! Nie mam pojecia jak to teraz zrobic... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 16 Grudzień 2004 Share Napisano 16 Grudzień 2004 w widoku top tworzysz splinowe kołko. Ustawiasz jego "kanciastość" na odpowiednią wartość, włączasz 2d snapa do vertexow i tniesz ten obiekt cutem z poziomu editable poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2004 albo czegos nie zrozumialem albo cutem to sie tylko po edge'ach da ciac... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 16 Grudzień 2004 Share Napisano 16 Grudzień 2004 masz racje tylko po edge'ach ale morzesz to potem usunąć i dac cap hoses czy jak tak sie to pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoSMakeR Napisano 16 Grudzień 2004 Share Napisano 16 Grudzień 2004 a prubowales lekko zwiekszyc gestosc siatki ?? albo mocno jaik nieda rady :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2004 wpadlem na inny pomysl.... tworze jedna osma klocka (box), wycinam z niego cylinder (polcylinder dokladnie) - siatka wtedy ladnie wyglada... nastepnie to kopiuje, wywalam niepotrzebne poly i scalam (weld) vertexy... ladnie i skutecznie ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 17 Grudzień 2004 Share Napisano 17 Grudzień 2004 cutem wystarczy zacząć od krawędzi, potem można jak sie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 17 Grudzień 2004 Share Napisano 17 Grudzień 2004 ja mialem inna metode ... zrobilem recznie kawalek klocka ... jego srodek , i końcówke ... pozniej przez kopjowanie i weildowanie robilem dłuzsze i mniejsze wersje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2004 Hehe.. Marcin, tez w taki sposob to robie... I chyba jest to najlepszy sposob (innego w kazdym razie nie znam ;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi