ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Mam problem.. Niby sprawa prosta... Otoz mam box, (6 polygonow, po jednym na kazda scianke) i chce aby w tym poxie byla dziura, np. w ksztalcie walca (moze przebijac go na wylot)... jak zrobie to booleanem to mi sie siatka krzaczy, dodaje dodatkowe face niepotrzebnie i wogole... jak to zrobic aby bylo ladnie i przyjemnie? :P
uncle Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 mow prawde, jak robisz boleana w boxie ( takim ktorego od razu stworzyles to nic sie nie kaszani) , a ty robisz boleana w czyms co juz bylo wczesniej boleanowane i sie kaszani ajjt?
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Dobra... Chodzi o to ze: mam jakis tam obiekt (na obrazku ponizej zaznaczony ten po lewej). Od tego obiektu chce odjac ten zaznaczony na srodkowym obrazku... Natomiast wychodza mi glupoty (na rysunku po prawej), zmodyfikowana siatka, bez sensu, rozwalaja sie literki itp. itd... W sumie wpadlem jeszcze na jeden pomysl i jezeli to ruszy i zadziala to pozostawie swoja wiedze bez komentarza ^^
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Stworzylem zwyklego boxa, nastepnie cylinder, skopiowalem ten cylinder kilka razy i na kilkanascie roznych sposob probowalem od tego boxa odjac te cylindry, ale za kazdym razem mesh boxa sie krzaczy! Nie mam pojecia jak to teraz zrobic... ;/
kozioo Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 w widoku top tworzysz splinowe kołko. Ustawiasz jego "kanciastość" na odpowiednią wartość, włączasz 2d snapa do vertexow i tniesz ten obiekt cutem z poziomu editable poly.
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 albo czegos nie zrozumialem albo cutem to sie tylko po edge'ach da ciac... ?
AGmakonts Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 masz racje tylko po edge'ach ale morzesz to potem usunąć i dac cap hoses czy jak tak sie to pisze
ChaoSMakeR Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 a prubowales lekko zwiekszyc gestosc siatki ?? albo mocno jaik nieda rady :)
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 wpadlem na inny pomysl.... tworze jedna osma klocka (box), wycinam z niego cylinder (polcylinder dokladnie) - siatka wtedy ladnie wyglada... nastepnie to kopiuje, wywalam niepotrzebne poly i scalam (weld) vertexy... ladnie i skutecznie ^^
kozioo Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 cutem wystarczy zacząć od krawędzi, potem można jak sie chce.
Marcin Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 ja mialem inna metode ... zrobilem recznie kawalek klocka ... jego srodek , i końcówke ... pozniej przez kopjowanie i weildowanie robilem dłuzsze i mniejsze wersje ...
ultek Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 Hehe.. Marcin, tez w taki sposob to robie... I chyba jest to najlepszy sposob (innego w kazdym razie nie znam ;p)
Rekomendowane odpowiedzi