Bzyku Napisano 27 Grudzień 2004 Share Napisano 27 Grudzień 2004 Wreszcie :). koniec hihi pierwszy lowpoly chyba bo wsumie ma swoje 13.520 trinagles niby duzo na low malo na med a duzo za malo na hi no ale skoro lymit wynosil 15.000 to i takie sie zmiescilem. Modeling oczywiscie jak poly to tylko softimage|XSI 4.2. Jesli chodzi o rendering to nie mialo to byc jakos fullrealizm ani nic temu podobne raczej czyste pokazanie modelu teksturki hihi wiem kiepskie ale dopiero musze poznac 2d bo raczej narazie mi nie wychodzi wole wszystko wymodelowac i nadgonic shaderami a przy low poly no niestety tak nie moglem a tekstura to podstawa tego typu modeli i są jakie są. nastepnym razem bedzie lepiej (tak mysle). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 27 Grudzień 2004 Share Napisano 27 Grudzień 2004 no wreszcie ;] no jak na lowpoly to nie wyglada ;] uszanowanie dla pana ;] juz tylko czekac az zobaczymy twoj model w jakims enginie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 27 Grudzień 2004 Share Napisano 27 Grudzień 2004 Nice, nice :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robercikh Napisano 27 Grudzień 2004 Share Napisano 27 Grudzień 2004 a no fajny tylko te kółka zamiast klamek na drzwiach i brak zacisków na hamulcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 28 Grudzień 2004 Share Napisano 28 Grudzień 2004 1.5K poly luzu zostawiłes? :P Modelik bardzo ładny, jedyna rzecz, która mi się nei podoba to przednie migacze. Poza tym miodek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 28 Grudzień 2004 Share Napisano 28 Grudzień 2004 model ladny ;) karoseria na LP wyglada tylko miejscami ;) shader moze byc teksturka tez fajna jedyne co mnie kluje w oczy to O-Z. na felgach do gory nogami lebo prawa na lewa strone ;) chyba ze tak mialo byc. i szkoda ze zaciskow nie ma - te 1,5k moglbys spokojnie na nie przeznaczyc. pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 28 Grudzień 2004 Share Napisano 28 Grudzień 2004 czyżby winner of the battle? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 28 Grudzień 2004 Share Napisano 28 Grudzień 2004 no raczej, że winner, konkurencja się schowała i woli nie pokazywać :) poza tym jak dla mnie to jest low poly a nie żadne tam med, silniki gier dźwigają już co raz więcej i raczej mało które auto ma teraz w grach poniżej 10k face'ów, także good job Bzyku ;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomur Napisano 28 Grudzień 2004 Share Napisano 28 Grudzień 2004 Najbardziej zajefajna mini-bitwa jaka widzialem. Az mnie nakreca do modelowania :). W kazdym razie dwa modele sie tu liczyly : Bzyku i Loozack Kongratulejszyn :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 28 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2004 ooohh :) tnx wiem troszke mu brakuje ale dalem troche ciala z unwarpowaniem i wyszly mi 3rzy tekstury a myslalem max o dwóch hym no na bledach trzeba sie uczyc :). a ze sa kulka zamiast klamek to poprostu nie wychodizlo mi z namalowaniem odpowiednio teksturki samych zaglebien klamki klameczki no ale coz czasami tak bywa kozioo spox tez mi sie nie podobaja teraz musze pomyslec jak sie symuluje w PSie czy innym takie ladne lampki bo zato podziwiam ludzi którzy je robia bo sam ambient to nie problem.dobra ide szukac jakis materialów how to "painting good texture for car" :D. hehe ale zabawa byla fajna taka odskocznia od analiz itp. i wcale zle to nie wyglada, a te calipery hym na czyms trzeba bylo zaoszczedzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi