Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mercedes TABACO, ProMarkt


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!!! Jestem tutaj "nowy" więc proszę mnie nie zbesztać od razu :) Chciałbym zademonstrować moją pierwszą prackę, którą tworze od paru dni - paru, bo się skupić w święta nie można ;) Proszę o delikatną ocenę moich wypocin i jakieś podpowiedzi, komentarze, no wiecie... :>

 

Model tworzę w Maxie R7 na sprzęcie o parametrach:

Pentium 3 Ghz

512 DDR Ram

Grafika Radeon 9600 Pro

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Eennnnoooo Witamy na forum ;) jak narazei za wiale ci niepowiem - wigóli niewidziałem tego mercedesa także nic z tego - ale bugów niewidze - przynajmniej tak myśle.... fajnie to wygląda..pozdro i nara

Napisano

Spoko spoko!!! Szykuje sie siateczka i fotki tej Mery więc troszkę cierpliwości :)

Napisano

Dobra, umieściłem fotkę samochodu i siatkę :) Teraz już wszystko powinno być jasne...

Napisano

Tylko, że u mnie to są zagięcia bo nie korzystam z opcji CHAMFER bo przy tej metodzie mogę łatwo wprowadzać poprawki... dlatego taki gąszcz.

Napisano

Thanks za uznanie!! :) Sie nie gubie w tym wszystkim więc pójde dalej tą drogą a jak to popsuje to bedę robił od nowa ;>

Napisano

Lt.Knysha przesadzasz:):) siatka nie jest zla chodz w niektorych miejscach gesta jest:D ale wazne ze po ms jest dobrze prawie prosto :P wiec siatyka sie nie,liczy wazne zeby wiedzial co sie dzieje w jego siatce:D:D

pozdro

Napisano

niby racja ale to moze wyjsc przy renderach z shaderkiem i reflectami...poresztą Wiktor mogłbyś wysłuchać pare drobnych uwag :D -

No właśnie =;>-

 

np cos mógłbys dodac(zielone) cos usunąć

wir3hc.jpg

Napisano

Oki, popracuje nad tym. Tam gdzie zaznaczyłeś na na niebiesko nie zrobię nic bo tam zbiegają się elementy karoserii i każdy ma zagięcia a to wyżej (na niebiesko co zaznaczyłeś) to przetłoczenia na masce i one tak późno się kończą w orginale dlatego nie mogę ich "rozpuścić" (wygładzić).

 

Ale najbardziej cieszy mnie fakt, że nie będę się musiał męczyć w przyszłości z bieżnikiem, bo te bolidy na SLICKACH pomykają ;) HA HA :>

Napisano

Wiktor- nie słuchaj sie tych ignorantow, po wygładzeniu jest dobrze, wiec nic nie trzeba zmieniac ;> Może ta siatka jest gęsta, ale jest płynna i to sie liczy.

Napisano

Witkor dolaczam sie do zdania kolegow ja bym nic nie zmienial model w tym stanie wyglada dobrze . Przeciez siatki nie bedziesz prezentowal tylko model a jesli wyglada dobrze to poco mieszac . Niech lepiej ci wielcy krytycy popatrz na swoje arcydziela. Krytykowac jest najprosciej gorzej jest zrobic cos , a o pomocy juz nie wspomne .

Poki co idzie ci dobrze tak trzymaj.. !!

Napisano

to ja tez sie dolacze do poprzednikow nie zmieniaj bo jest dobrze:D:D

jak juz mowilem najwazniejszy jest render hak na renderze jest dobrze to jest dobrze tylko popaatrz z kilku stron bo z jednej strony moze byc gladko a z innej krzywo:d:d

powodzenia w daleszej pracy

pozdro

Napisano

Sprawdzałem z każdej srony i jest oki :) Najlepiej ustawić do tej czynności materiał o wysokim poziomie GLOSSINESS i jakimś ciemnym kolorze - wtedy wszystko sie wyłapuje... Przynajmniej na moje oko :)

Napisano

witam na forum ;)

 

siatka za gesta i jest w niej troche bledow ALE jezeli masz taki dobry sprzet (zazdroszcze) i mera nie idzie do animacji zadnej to siatka sie nie liczy byle po ms bylo wszedzie ladnie ;)

 

model bardzo mi sie podoba nie widze nigdzie zadnych bugow i czekam na wiecej

 

pozdro ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności