Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!!! Jestem tutaj "nowy" więc proszę mnie nie zbesztać od razu :) Chciałbym zademonstrować moją pierwszą prackę, którą tworze od paru dni - paru, bo się skupić w święta nie można ;) Proszę o delikatną ocenę moich wypocin i jakieś podpowiedzi, komentarze, no wiecie... :>

 

Model tworzę w Maxie R7 na sprzęcie o parametrach:

Pentium 3 Ghz

512 DDR Ram

Grafika Radeon 9600 Pro

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eennnnoooo Witamy na forum ;) jak narazei za wiale ci niepowiem - wigóli niewidziałem tego mercedesa także nic z tego - ale bugów niewidze - przynajmniej tak myśle.... fajnie to wygląda..pozdro i nara

Napisano

Spoko spoko!!! Szykuje sie siateczka i fotki tej Mery więc troszkę cierpliwości :)

Napisano

Wogole nie slyszalem o takim Merolu, a jak narazie to malo, zeby cos powiedziec :P. BTW. Zmien temat :>

Napisano

Dobra, umieściłem fotkę samochodu i siatkę :) Teraz już wszystko powinno być jasne...

Napisano

W sumie wszystko fajnie wygląda... Co mam zmienić dokładnie??? Na razie to początki więc błagam o pomoc! :)

 

Wzoruje się na przykładzie: http://www.wide3d.no/tutorials/Car_nurms_11_big.htm

Napisano

Tylko, że u mnie to są zagięcia bo nie korzystam z opcji CHAMFER bo przy tej metodzie mogę łatwo wprowadzać poprawki... dlatego taki gąszcz.

Napisano

dobrze robisz wiktor :) nie słuchaj ich za bardzo bo ci tylko namieszają :D

Napisano

Thanks za uznanie!! :) Sie nie gubie w tym wszystkim więc pójde dalej tą drogą a jak to popsuje to bedę robił od nowa ;>

Napisano

Lt.Knysha przesadzasz:):) siatka nie jest zla chodz w niektorych miejscach gesta jest:D ale wazne ze po ms jest dobrze prawie prosto :P wiec siatyka sie nie,liczy wazne zeby wiedzial co sie dzieje w jego siatce:D:D

pozdro

Napisano

No właśnie =;>-

Napisano

niby racja ale to moze wyjsc przy renderach z shaderkiem i reflectami...poresztą Wiktor mogłbyś wysłuchać pare drobnych uwag :D -

  Cytat
No właśnie =;>-

 

np cos mógłbys dodac(zielone) cos usunąć

wir3hc.jpg

Napisano

Oki, popracuje nad tym. Tam gdzie zaznaczyłeś na na niebiesko nie zrobię nic bo tam zbiegają się elementy karoserii i każdy ma zagięcia a to wyżej (na niebiesko co zaznaczyłeś) to przetłoczenia na masce i one tak późno się kończą w orginale dlatego nie mogę ich "rozpuścić" (wygładzić).

 

Ale najbardziej cieszy mnie fakt, że nie będę się musiał męczyć w przyszłości z bieżnikiem, bo te bolidy na SLICKACH pomykają ;) HA HA :>

Napisano

Wiktor- nie słuchaj sie tych ignorantow, po wygładzeniu jest dobrze, wiec nic nie trzeba zmieniac ;> Może ta siatka jest gęsta, ale jest płynna i to sie liczy.

Napisano

Witkor dolaczam sie do zdania kolegow ja bym nic nie zmienial model w tym stanie wyglada dobrze . Przeciez siatki nie bedziesz prezentowal tylko model a jesli wyglada dobrze to poco mieszac . Niech lepiej ci wielcy krytycy popatrz na swoje arcydziela. Krytykowac jest najprosciej gorzej jest zrobic cos , a o pomocy juz nie wspomne .

Poki co idzie ci dobrze tak trzymaj.. !!

Napisano

to ja tez sie dolacze do poprzednikow nie zmieniaj bo jest dobrze:D:D

jak juz mowilem najwazniejszy jest render hak na renderze jest dobrze to jest dobrze tylko popaatrz z kilku stron bo z jednej strony moze byc gladko a z innej krzywo:d:d

powodzenia w daleszej pracy

pozdro

Napisano

Sprawdzałem z każdej srony i jest oki :) Najlepiej ustawić do tej czynności materiał o wysokim poziomie GLOSSINESS i jakimś ciemnym kolorze - wtedy wszystko sie wyłapuje... Przynajmniej na moje oko :)

Napisano

witam na forum ;)

 

siatka za gesta i jest w niej troche bledow ALE jezeli masz taki dobry sprzet (zazdroszcze) i mera nie idzie do animacji zadnej to siatka sie nie liczy byle po ms bylo wszedzie ladnie ;)

 

model bardzo mi sie podoba nie widze nigdzie zadnych bugow i czekam na wiecej

 

pozdro ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności