Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Witam wszystkich!!! Jestem tutaj "nowy" więc proszę mnie nie zbesztać od razu :) Chciałbym zademonstrować moją pierwszą prackę, którą tworze od paru dni - paru, bo się skupić w święta nie można ;) Proszę o delikatną ocenę moich wypocin i jakieś podpowiedzi, komentarze, no wiecie... :> Model tworzę w Maxie R7 na sprzęcie o parametrach: Pentium 3 Ghz 512 DDR Ram Grafika Radeon 9600 Pro
Hindus Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Eennnnoooo Witamy na forum ;) jak narazei za wiale ci niepowiem - wigóli niewidziałem tego mercedesa także nic z tego - ale bugów niewidze - przynajmniej tak myśle.... fajnie to wygląda..pozdro i nara
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Spoko spoko!!! Szykuje sie siateczka i fotki tej Mery więc troszkę cierpliwości :)
Knysha Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Wogole nie slyszalem o takim Merolu, a jak narazie to malo, zeby cos powiedziec :P. BTW. Zmien temat :>
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Dobra, umieściłem fotkę samochodu i siatkę :) Teraz już wszystko powinno być jasne...
Knysha Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Aj aj aj :/. Za gesta siatka i duzooo bledow :/. Sprobuj sie ja odchudzic, bo jak tak patrze, to juz tutaj straciles ok. 2-3 tys poly :O. I zmien temat - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595.] EDIT: Zalaczylem Ci obrazek, na ktorym zaznaczylem (imo) najwazniejsze bledy :P.
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 W sumie wszystko fajnie wygląda... Co mam zmienić dokładnie??? Na razie to początki więc błagam o pomoc! :) Wzoruje się na przykładzie: http://www.wide3d.no/tutorials/Car_nurms_11_big.htm
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Tylko, że u mnie to są zagięcia bo nie korzystam z opcji CHAMFER bo przy tej metodzie mogę łatwo wprowadzać poprawki... dlatego taki gąszcz.
javor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 dobrze robisz wiktor :) nie słuchaj ich za bardzo bo ci tylko namieszają :D
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Thanks za uznanie!! :) Sie nie gubie w tym wszystkim więc pójde dalej tą drogą a jak to popsuje to bedę robił od nowa ;>
nielot007 Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Lt.Knysha przesadzasz:):) siatka nie jest zla chodz w niektorych miejscach gesta jest:D ale wazne ze po ms jest dobrze prawie prosto :P wiec siatyka sie nie,liczy wazne zeby wiedzial co sie dzieje w jego siatce:D:D pozdro
Hindus Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 niby racja ale to moze wyjsc przy renderach z shaderkiem i reflectami...poresztą Wiktor mogłbyś wysłuchać pare drobnych uwag :D - No właśnie =;>- np cos mógłbys dodac(zielone) cos usunąć
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Oki, popracuje nad tym. Tam gdzie zaznaczyłeś na na niebiesko nie zrobię nic bo tam zbiegają się elementy karoserii i każdy ma zagięcia a to wyżej (na niebiesko co zaznaczyłeś) to przetłoczenia na masce i one tak późno się kończą w orginale dlatego nie mogę ich "rozpuścić" (wygładzić). Ale najbardziej cieszy mnie fakt, że nie będę się musiał męczyć w przyszłości z bieżnikiem, bo te bolidy na SLICKACH pomykają ;) HA HA :>
kozioo Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Wiktor- nie słuchaj sie tych ignorantow, po wygładzeniu jest dobrze, wiec nic nie trzeba zmieniac ;> Może ta siatka jest gęsta, ale jest płynna i to sie liczy.
Predator Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Witkor dolaczam sie do zdania kolegow ja bym nic nie zmienial model w tym stanie wyglada dobrze . Przeciez siatki nie bedziesz prezentowal tylko model a jesli wyglada dobrze to poco mieszac . Niech lepiej ci wielcy krytycy popatrz na swoje arcydziela. Krytykowac jest najprosciej gorzej jest zrobic cos , a o pomocy juz nie wspomne . Poki co idzie ci dobrze tak trzymaj.. !!
nielot007 Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 to ja tez sie dolacze do poprzednikow nie zmieniaj bo jest dobrze:D:D jak juz mowilem najwazniejszy jest render hak na renderze jest dobrze to jest dobrze tylko popaatrz z kilku stron bo z jednej strony moze byc gladko a z innej krzywo:d:d powodzenia w daleszej pracy pozdro
Gość Wiktor Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Sprawdzałem z każdej srony i jest oki :) Najlepiej ustawić do tej czynności materiał o wysokim poziomie GLOSSINESS i jakimś ciemnym kolorze - wtedy wszystko sie wyłapuje... Przynajmniej na moje oko :)
polka dot Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 witam na forum ;) siatka za gesta i jest w niej troche bledow ALE jezeli masz taki dobry sprzet (zazdroszcze) i mera nie idzie do animacji zadnej to siatka sie nie liczy byle po ms bylo wszedzie ladnie ;) model bardzo mi sie podoba nie widze nigdzie zadnych bugow i czekam na wiecej pozdro ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się