Skocz do zawartości

Scena 3D: Miasto nad morzem


GRIFI

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem w koncu wziaść się do roboty i chce zrobić miasto nad brzegiem morza (miasto jest mi potrzebne do całej animacji, ale o tym w przyszlośći) a wiec moj pierwszy problem do proporcje ;/

 

Nie wiem czy przypadkiem pozniej sie nie okaze ze góry bedą wielkośći ratusza ;/ dlatego chce tego uniknąc na początku zeby pozniej sie nie bawić...

 

Pare załączników poniżej ja juz mam pare uwag, ale czekam tez na wasze Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pytasz o proporcje. na tym etapie można jedynie zasugerować byś zwrócił uwagę na skalę człowieka.

nie wiem czy masz cokolwiek wspólnego z architekturą i urbanistyką, czy tylko sie bawisz próbując stworzyć włąsną wizję miasta. Nie wiem też czy projektujesz coś na kształt idealnego miasta, czy chcesz stworzyć replikę jekiegoś istniejącego założenia. Potrzebne jest więcej informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o proporcje to, proponuję ustawić sobie odpowiednie jednostki w Max'ie i starać się robić wszystko w skali 1:1. 1 kondygnacja=2x wys. człowieka?? Chyba nie baudzo;) Powodzenia! Czeka Cię dużo pracy!

 

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojojjj... historyczna zabudowa przyrynkowa. wys człowieka średnio 175cm, wys pomieszczenia w świetle np parter. 350cm, inne kondygnacje 300, strop 20cm. Możliwe?? poza tym w przybliżeniu mówiłem, ale jak to bywa na forach internetowych zawsze ktoś sie przyczepi i nawet nie da własnej propozycji rozwiazania zauważonej nieptrawidłowości

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nia ma uspakajać, tylko powodować zapotrzebowanie na ... ;]

spójrzcie na pikczer: "całość.jpg"

moje skojarzenia z historyczną zabudową przyrynkową nie są bezpodstawne, a tej daleko do mieszkań spółdzielczych.

Staram sie troszkę szerzej spojrzeć i jakby ktos powiedział, że wys kond= 1,5xludzik to raczej bym nie negował. wszystko zależy gdzie. stąd moje pytanie w poście sprzed 30 min odnośnie wyliczeń, czy "Możliwe??" Pomogę kolegą/koleżanką: "Możliwe" i to nawet sporo na to wskazuje

tyle z mojej strony

Wyluzowany, niezdenerwowany

Pr00zak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak mam jeszcze pytanie jak proponujecie robić np. kolumny i te wszystkie takie dodatkowe pirdolniczki charakterystyczne dla... renesansu czy tam czego :)

1. Robić tak jako jedność wszystko wychodzi z budynku (boxa) przez Extude czy kazdy element 2. box a następnie Extude, czy moze wogole wszystko w 3. Boxach, cylindrach i Spherach?? :)

 

Mysle ze ta 2 opcja jest najlepsza bo pozniej łatwo i szybko mozna walnąć teksturki... Ale czekam na TWOJĄ opinie :D

 

Jeszcze tej nocy postaram sie wrzucic pare uaktualnien :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woow Grifi_ pojechales po bandzie stary i to ostro.

w oku mi cos zakulo

brr, dreszcz mnie przeszyl po plecach

chyba wylacze monitor na chwile bo mi sie cos w nim zepsuje :)

 

moglbys ten watek przeniesc do Vip,..bo to cos nie ma przecie nic wspolnego z Architektura na moj gust.

 

az sam sie sobie dziwie ze mnie jeszcze nie ponioslo..hmm

 

FotoAs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak mam jeszcze pytanie jak proponujecie robić np. kolumny i te wszystkie takie dodatkowe pirdolniczki charakterystyczne dla... renesansu czy tam czego :)

1. Robić tak jako jedność wszystko wychodzi z budynku (boxa) przez Extude czy kazdy element 2. box a następnie Extude, czy moze wogole wszystko w 3. Boxach, cylindrach i Spherach?? :)

 

Mysle ze ta 2 opcja jest najlepsza bo pozniej łatwo i szybko mozna walnąć teksturki... Ale czekam na TWOJĄ opinie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to coś jest dziwne...

Nijak mi nie przypomina rzeczywistości...

Chyba że tak miało byc...

Kościół za niski za szeroki, za mały..

A jak tak wygląda Dubrownik to jesteśw błędzie... To miasto wygląda zupełnie inaczej.

Nie podoba mi się ta praca w ogóle...:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prabab no to powiedz jak ty robisz zeby było zajebiście a nie primitivnie!? Po co mam robić dalej błedy jak mozna je naprawić..

 

Ja tworze boxa a pozniej jade extude... moze da sie prościej i jest lepszy efekt?? :D

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki schemat:

w surface properties editable mesha rozdzielasz poligony na material ID:

sciana - ID 1

dach - ID 2

daj dwa modifiery "uvw map", jeden z map channel 1, drugi 2, np. z box mapping o wymiarach takich jak ma twoja tekstura (jak masz metr cegiel na teksturze, daj length/width/height metr).

w material edytorze, w multisub podmateriale numer 1 (sciana), rob bitmapy z map channel 1 (w bitmap properties).

w podmateriale numer 2, odpowiednio rob bitmapy z map channel 2.

 

a w budowlach sie chyba wymiary nie zgadzaja, to jest zamierzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności