Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam.

Zmajstrowałem tą scenkę na szybko wczoraj - był to raczej jedynei test mocy mentalowego shaderka wody aniżeli przemyślana i dopieszczana scenka.

Wiem że mógłbym jeszcze wiele poprawić , dodać, zmienić temat przewodni - no ale taki to uroczek speedu :)

Ważne, że pełny shader tropikalnej wody udało mi się złożyć, a pracka powstała jako bonusik.

survivor.jpg

  • Replies 16
  • Views 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

troche z deka przepalone :/

 

patrzac na wysokosc fali przy brzegu logiczne bylo by ze zeleni nie ma tam w odleglosci 4 m od zalamania fali brzegowej ;]

 

poza tym piasek troche taki dziki ... za ciemny i nie powinien byc taki zroznicowany ...

 

ale jesli patrzec na to jak na test to spoko ... ;]

Hmmm trudno cos powiedziec. Walnij cos niespeedowego i sie zobaczy.

Ps

Te ziarno to DOF? Jak tak to uroku pracy nie dodaje a robienie DOFa na wodzie to conajmniej kiepski pomysl.

Ps Ps

Jak nie DOF do to ajem sory.

pozdr

Jak dla mnie przepalone i błagam Was nie piszcie, że "wiem, że mógłbym jeszcze coś poprawić" , "dalej mi się już tego ciągnąć nie chciało" (...) Skoro Wam się to nie podoba, albo wiecie co jest źle, to czemu wystawiacie?

ghred ale autor pisal (i wszyscy inni co tak pisza) ze to jest speed a speedy polegaja na krotkim okresie pracy i bez poprawek zazwyczaj:D

a pracka mi sie podoba nawet bardzo:D:D

Jak dla mnie przepalone i błagam Was nie piszcie, że "wiem, że mógłbym jeszcze coś poprawić" , "dalej mi się już tego ciągnąć nie chciało" (...) Skoro Wam się to nie podoba, albo wiecie co jest źle, to czemu wystawiacie?

 

hmm to samo mogl bym napisac o tobie ;] tez chyba nie sadziles ze twoja praca jest skaczona ?

 

 

a co do pracy to jeszcze bym chcial wiedziec ile to PS a ile to render ;] ?

 

i ile sie renderowalo ...

  • Author

Gheed - napisałem, że nie poprawiam bo to speed i głownie test mojego shaderka wody - coby nie pojaiwały się komentarze dodaj to czy tamto. Po prostu to jest speed który jest SKOŃCZONY i jest to finalna wersja.

Przepalone jest bo mnie się akurat takowe podoba ;)

 

Kulki - tu nie ma DOF

 

Marcin - czas renderingu = około 42minut (256 ram , Duron 1.4Ghz + może być szybciej przy tej samej jakości ale robiłem to poźniasto w nocy i juz nie chciało mi się tym bawić)

A tu masz czysty render jaki wyszedł z MAX'a :

 

survivorr.jpg

Hmm, pszepraszam wszystkich zdegustowanych, ale nie widziałem tego napisu "speed" (cóż, czasem chwilowo ślepne :). Szczególnie, że jestem w trakcie kłótni na innym forum.

Dla mnie jakieś takie nieczytelne. Na 1 rzut oka nie bardzo widze co to jest, co na czym pływa itd.

Aaaaa, GHEED, nie ghreed. Drugi raz pod rząd mylisz mój nick. Ja tam kiełbasy nie widze ;).

Mnie się ten shader tropikalnej wody jakoś mało podoba - może przez to ziarno ale nie wiem czy to postprodukcja czy oryginał.

Może pokazał byś tę scenkę surową - bez PSa

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy